Image Hosted by ImageShack.us o našoj ljubavi - Enin svijet pjesama - Blog.hr

Enin svijet pjesama

nedjelja, 29.07.2007.

o našoj ljubavi


U dubokoj tami
skriva se istina
ona prava.
Istina je da te
ja volim.


Kad te ja vidim
kao da se svijet oko
mene ponovno gradi.

Tvoj pogled ostane
u mojim očima,
a kad sklopim oči
počnem sanjati,
da smo sami ti i ja.

Kad tvoje sjajno srce
dodirne moje ,zajedno
rastu od naše ljubavi
i budu sve veći
i veći.

Kad srca više
ne mogu izdržati,
kad su prepuna
ljubavi,
ta ljubav se
posipa po
nama.

Od te ljubavi
i sreće
mi,zajedno
postajemo sve
snažniji
i snažniji.

Kad toj snazi
dođe kraj,
zažmirimo,
sve zaboravimo
i ponovno sve
ispočetka.

29.07.2007. u 17:00 • 16 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2008 (1)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Text Welcome Words

Na stranicama ovim pisat ću pjesme
posvećene tebi,njemu,njima....
Svaka pjesma je ruku mojih djelo...
stranice će biti ispisane i mojim svakodnevnim događajima!!!!


MySpace images




O MENI*********



IME-Ena
DATUM ROĐENJA-15.07.1996 (11god.)
GRAD U KOJEM ŽIVIM-Osijek
HOBI-Pisanje pjesama,rolanje,ples latino-američki
NAJ HRANA-Lazanje,bolognese,
NAJ PIĆE-cocacola,multivitamin
VOLIM-more,ljubav,ples,nećakinju,simpatiju
NE VOLIM-nepravdu,laž,svađu,sarmu

O MENI KAŽU-Da sam prgava,tvrdoglava,pametna i lijepa,a nadimak
mi je često "advokat"ili "enica pjenica"rofl

MOJE SLIKICE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

MOJA PRVA PRIČEST-PROŠLE GODINE

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

OVO SAM OPET JA...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I ONDA OPET....JA...