< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ekipa iz utočišta, Hogwarst je završila prije godinu dana no tu njihovoj naobrazbii nije kraj, u srcu Amazone u dvorcu Zasteron ponovno su okupljeni ....s nekoliko novih članova....Voldemort je nestao nakon što nije uspio ubiti Harrya za čarobnjački svijet opasnosta je prošla ....samo mi , mi koji se nalazimo u Amazoni znamo za postojanje još jedne prijetnje sluge Neizrecive Gospodarice haraju i čarobnjačkim i bezjačkim svijetom a mi ćemo morati naučiti vjerovati si bez obzira na prošlost pobjediti razlike jer jedino ujedinjeni ćemo preživjeti... u vrijeme kada sjećanje na drevne se ponovno budi , a proročanstvo o Veličanstvenima ispunja naša srca samo će Sedam Prokletih Predmeta spasiti one koji moraju biti spašeni......


Iako potomci Godrica Gryffindora, Gryffindori su izgubili svoj put, oni nisu sveci kakvim ih smatra ostatak svijeta, oni su pokvareni i željni moći, oni neginu za svoje prijatelje oni spašavaju sebe... oni ubijaju bez grižnje savijesti, nanose jedni drugima zlo i nepravdu, nepoštuju ništa i nikoga, a ipak oni su Drevni jedni od sedmero iskonskih ,štovani i voljeni ....




NEŠTO O MENI :

IME:Jelena
PREZIME:Zaboravljeno
GRAD:Slavonski Brod
GODINE:18-rođena 28.11.1988
ŠKOLA:Opća gimnazija "Matija Mesić" 4 razred
HOBI:Ljenčarenje i čitanje knjiga
OMILJENE KNJIGE:sve o harry pottteru, tobogan za nebo....
NE VOLIM: dvolične i umišljene ljude
NAJBOJA:Plava
MOŽETE ME KONTAKTIRATI NA: enika_gryffindor@net.hr ili crvenokosa18@net,hr

RIJEČI PJESME KOJU NAJČEŠĆE SLUŠAM:

Simple Plan:Welcome To My Life


Do you ever feel like breaking down?
Do you ever feel out of place?
Like somehow you just don't belong
And no one understands you
Do you ever wanna runaway?
Do you lock yourself in your room?
With the radio on turned up so loud
That no one hears you screaming

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

Do you wanna be somebody else?
Are you sick of feeling so left out?
Are you desperate to find something more?
Before your life is over
Are you stuck inside a world you hate?
Are you sick of everyone around?
With their big fake smiles and stupid lies
While deep inside you're bleeding

No you don't know what it's like
When nothing feels all right
You don't know what it's like
To be like me

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life

No one ever lied straight to your face
No one ever stabbed you in the back
You might think I'm happy but I'm not gonna be okay
Everybody always gave you what you wanted
Never had to work it was always there
You don't know what it's like, what it's like

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like (what it's like)

To be hurt
To feel lost
To be left out in the dark
To be kicked when you're down
To feel like you've been pushed around
To be on the edge of breaking down
And no one's there to save you
No you don't know what it's like
Welcome to my life
Welcome to my life
Welcome to my life

Linkovi

AKO NETKO ŽELI U PRIČU NEK SE JAVI PUTEM KOMENTARA


ma neko poseban u svakom slučaju..moja najfrendica

Maggie Riddel

May Stox

Rowena

Amanda

Yocelin/Laura

Anastasia Lee Kalašnikova

elberth

Evan

Alhir



EVO I JA SAM NAPOKON SREDILA BOX S LIKOVIMA, MISLIM DA SAM UBACILA SVE KOJIMA SAM REKLA DA ĆU IH UBACITI, AKO SLUČAJNO NEKOG NISAM NEK MI TO NAPOMENE U KOMENTARIMA

SOULS OF RUINS

Image Hosted by ImageShack.us

Karolina Enika Gryffindor,
to bih bila ja , puno ime mi je Elizabeth Nicole Irene Katlin Ann , skračeno samo Enika, ime Karolina dodala sam sama u znak zahvalnosti prema jednoj vještici, no samo me Alhir zove tim imenom za sve ostale sam samo Enika. Iako sa za vrijeme dok sam pohađala Hogwarst bila u Gryffindorima to baš i nije dom za mene. Tek sam s petnaeat godina saznala da sam vještica, majka mi je bila smrtonoša , a otac auror stoga me je i napustila dok sam imala dvije godine, no i ona je mrtva tako da sam siroče.smatrala sam da sam posljednja čistokrvna Gryffindorkai da su od, moje obitelji živi i slobodni samo Godric i Aurellion. Aurellion je prvi Godricov sin. Dok je Godric u obličju lava i čuvar Gryffindorskog hrama,Aurellion vječnost provodi kao Feniks, no ispostavilo se da imam brata o kojem na moje čuđenje nemam baš nikakavih sjećanja. Od svoje obitelji nasljedila sam sva sjećanja i sve sposobnosti svojih predaka što je rezultiralo prevelikom količinom magije u meni koju u zadnje vrijeme sve teže kontroliram...nevjerujem u ljubav kao najjaći osjećaj iako sam prije nekoliko godina bila u prilično strastvenoj vezi s Sebastianom Kaliom. Pripadam i Drevnima i Veličanstvenima što me čini prilično nestabilnom osobom. Više puta sam samu sebe pokušala uništiti no bezuspješno. jedna od sposobnosti koju sam nasljedila od svoje obitelji je da mogu crtati budučnost. Podvojena sam ličnost i to od nedavno jedno vrijema sam bila ztočena u ogledalu kao Karolinin odraz.govorim sve svjetske jezike...animagus sam i postajem šišmiš užas ali nisam nikako našla vremena da to promjenim.


Image Hosted by ImageShack.us
Amanda Riddel Harison.
dok je pohađala školu bila je u gryffindorima. ima sestru blizanku Maggie Riddell iako su im roditelji promjenili izgled dok su bile male. roditelji su joj Lujiza Brown i Lord Voldemort dvoje najjačih cnih magova u povijesti čovječanstva. Takđer jedna od Veličanstvenih posjeduje moć upravljanja vremenom animagus je postaje pauk iako nije baš tim oduševljena.

Image Hosted by ImageShack.us
Anastasia Lee Kalašnikova
još jedna od Veličanstvenih Anastasia posjeduje sposobnost prolaženja kroz čvrste predmete što je prilično korisno kad provaljujemo u Ministarstvo jer njoj netrebaju vrata. bila je jedna od Slytherena. hodala je s mojim bratom sve dok on nije umro metamorfomagus je neznam jel ovo njeno pravo lice stalno ih mjenja i savaki put kaže da je to njeno pravo lice no nije važno. ona je često puta bia moj glas razuma u kriznim situacijama



Image Hosted by ImageShack.us
Roary Lincon
. pravo ime joj je Dailine Pearl ili Elbereth Moonlight Serenade pa sad koje vam je draže. Inače ona je vilenjakinja. još jedna od veličanstvenih. kad je postala veličanstvena postala je neranjiva , nemože ju se ubiti . zapravo može ali za nekoliko sekundi ona zacjeli pa tako da zapravo niste ništa postigli


Image Hosted by ImageShack.us
Maggie Riddel.
Amandina blizanka. Maggie je zla osoba i ona to nekrije naprotiv ona se tim ponosi. ono što je čudno je da je i ona jedna od Veličanstvenih i postjeduje moć putovanja kroz vrijeme i prostor. iako ima Maggie i svojih svijetlih trenutaka


Image Hosted by ImageShack.us

Alhir Blackdeath
Alhir je poput mene i Drevni I veličenstveni istovremeno jedanj e od najmoćnijih čarobnjaka koje poznajem. Ne volimo se pretjerano no zato se ako ništ drugo bar poštujemo jer ja sam morala priznati da je on vraški dobar čarobnjak , a on da sam ja jednako dobra vještica. On je i osnovao Zasteron te nagovorio cure da mu se pridruže. Često nam postavlja neke besmilslene zadatke za koje se tek kasnije ispostavilo da ipak sadrže vrijedne pouke. Alhir je kao Veličanstveni dobio dvije moći koji se mođusobno poništavaju : može uništiti stvari mislima ali također posjeduje moć iscjeljenja. Sve u svemu jedno jako umišljeno i arogantno stvorenje koje je i više nego dobro imati na svojoj strani...vjerujte mi njemu ne želite biti neprijatelji.

Image Hosted by ImageShack.us

Aquamarine Lily Riddle
nadimak Aqua, u dvorac je došla poslije mene, Alhir ju je doveo što je razbjesnilo Maggie. Pra pra pra unuka Voldemorta. Animagus je i preobražava se u vuka, parsel ust je, ima sposobnost razgovaranja s mrtvima nekad ju to izluđuje , a nekad joj dobro dođe, zanimaju ju duhovi i vukodlaci. Ispočetka je bila povučena i razgovarala je samo s Alhirom , a nas ostalih se klonila no s vremenom i to se promjenilo. Uvjek je vesela i društvena , dok je bila u Hogwarsu igrala je metloboj iza razliku od mene voli letenje često zna uzeti metlu i nestati na par sati što Maggie redovito koristi da puni glavu Alhiru no uvijek nastrada Maggie , a ne Aqua. Aqua je također Veličanstvena i kao takva ima moć nevidljivosti i također može lomiti svijetlost oko drugih stvari i li ljudi i nataj naćin oko njih stvoriti neprobojni štit

Image Hosted by ImageShack.us

Sebastian Kali
poznatiji po nadimku šef svih šefova...mafijaški vođa koji je uz to još i čarobnjak a to sam saznala jedino zahvaljujući svađi s Alhirom. Tog lika mrzim iz dna duše i uživat ću u onom trenutku kad propadne na dno, kad ga netko ubije. Ubila bih ga sama al sam položila neprekršivu zakletvu da ga neću ubiti, no zato ću nabaviti ulaznice za prvi red za dan njegova ubojstva. Sebastian je jedan od Drevnih i također je dečko s kojim sam bila gotovo tri godine u vezi

Image Hosted by ImageShack.us
Yocelin Annabele Rose,
poznatija i kao Neizrciva Gospodarica potomak je Ruske kraljevske obitelji, princeza je i ima dosta razvijene moći poput telekineze. ona je sada naš neprijatilj iako da bismo pobijedili nju prvo moramo pobijediti međusobne razlike



BEZIMENI

Image Hosted by ImageShack.us

May Stox

Image Hosted by ImageShack.us

Lucinda Lorrin Tacke Lockhart



ponedjeljak, 07.07.2008.

ZA IDEALE GINU IDEALISTI


Eliza Romanov bila je ruska nasljednica trona, sestrićna od Sharre Rose, i ono najvažnije bila je vještica, moćna vještica koja je više od ičega mrzila Alhira Blackdeatha. Alhir je u svoj prošlosti promjenio puno poslova, između ostalog bio je i plačenik, kojem su platili da ukrade čarobni štapić ruske kraljevske obitelji, tijekom njegove provale stvari su se zakomplicirale i Alhir je bio primoran ubiti Elizine roditelje da bi spasio sebe, od tada njezin je cilj –osveta. No sada je ovdje zajedno sa Veličanstvenima i Drevnim da bi pomogla spasiti posljednju pripadnicu jedne od najstarijih čarobnjačkih obitelji, pripadnicu obitelji koju su njezini roditelji cijenili, djevojku s kojom je znala provoditi ljeta.
Stajali su prostoriji trinaest stupova u Gryffindorskom hramu, Angela je skinula svoj medaljon, Alhir je s prsta skinuo obiteljski prsten, a potom iz džepa izvadio kutijicu u kojoj je bio prsten što ga mu je Enika ostavila, nitko nije ništa komentirao, a on je opijeno gledao u sjaj njegova rubina. Pogled mu je počivao na urezanom imenu Godrica Gryfffindora, pitajući se da li je moguće da je tako jednostavno. Enikine su mu riječi odzvanjale u mislima „ prijeđi triput preko imena Godrica Gryffindora i dobit ćeš oružje za moje uništenje“. Već duže vrijeme razmišlja o načinu da pošalje tu vješticu u pakao s jednosmjernom kartom, zar je zaista bila tako glupa i neoprezna i rekla mu kako da je se riješi, zar nije u njegovom pogledu vidjela da ju mrzi, zar nije ozbiljno shvatila njegovu prijetnju da će ju jednoga dana ubit.
„Alhire!“ iz razmišljanja ge prene Angelin glas, on pogleda u Dalena koji mu samo potvrdno klimne glavom bez da je i čuo pitanje, i potom on palcem pređe triput preko urezanog Godricovog imena na prstenu , prsten zasvijetli već poznatom crvenom bojom tako intenzivnom da je prisutne natjerala da skrenu pogled, u idućem trenu pred njima je bio Gryffindorski mač, šok je bio na većini njihovih lica. Da zaista je bilo tako jednostavno.
„Ali kako…mislim zar nisam ja uzela mač od Yocelin?!“ upita zbunjena Maggie
„Ne, barem ne pravi!“ odgovori joj Karolin
„Pa dobro kako je za boga uspjela napraviti lažni mač?!“ upita Amanda
„Naplatila je uslugu za uslugu goblinima!“ objasni joj Karolina, tri prokleta predmeta zasvijetle istim svjetlom približe se jedan drugome i ostanu nekoliko trenutaka lebdjeti u zraku, da bi potom bili preobraženi u pergament star koliko i sam Gryffindorski hram. Alhir priđe pergamentu i rastvori ga a na njemu se ispišu riječi
Za otvaranje ulaza iskoristi moć razaranja!“ riječi naglas pročita , svi se slože da se to odnosi na njega i potom se odmaknu od stupova
„Nije li protivno nekom pravilu ili zakonu uništiti ih!“ upita on tonom glasa za koji bi se da je došao od bilo koga drugog reklo da je zabrinut , no ovako možda se prisutnima ta zabrinutost samo učinila
„Otkada ti mariš za pravila i zakone?!“ upita ga sarkastično Eliza, htio ne htio Alhir je morao priznati da je upravu i da je njegovo ponašanje smiješno, trinaest stupova nestane u trenu u tisućama svjetlucavih komadića. Linije koje su bile iscrtane u krugu između njih počnu se povlačiti jedna u drugu otvarajući kamene zavojite stepenice koje su vodile u unutrašnjost zemlje. Prisutni izmijeniše zabrinute poglede .
„Zaboga ponašamo se poput glupe bezjačke djece, svi smo ovdje iskusni i vješti čarobnjaci i vještice i k tome još nas sedmero ima dodatne sposobnosti!“ reče iznervirano Maggie i zakorakne na prvu stepenicu, Alhir ju zaustavi.
„Čekaj!“ reče on pa ponovno pogleda pergament na kojem su sada bile ispisane nove riječi
Izazovi su napravljeni od strane Veličanstvenih i samo će ih Veličanstveni riješiti!“ a onda se uz to pojave riječi koje su izgledale na brzinu napisane , dopisane, neurednim rukopisom
„izazovi testiraju pojedinačnu moć veličanstvenih i ne predstavljaju izazov ako ste jedan od njih, sedam izazova za sedam veličanstvenih!“ nije bilo smisla više odgađati i oni se spuste kamenim stepenicama do dvorane s prvim izazovom. Bila je to velika okrugla prostorija s srebrnim stupom svjetlosti na sredini , kada su svi stupili u prostoriju prolaz kroz koji su došli nestane. Ostao je sada samo put naprijed, nema više povratka. Društvo se ogleda po prostoriji izuzev svjetlosnog stupa bila je prazna bez prozora i namještaja sa samo jednim drvenim vratima, prva im priđe Elbereth, bila su zaključana ,naravno.pokušali su sve čega su se mogli sjetiti no vrata su ostala zaključana. Iznenada prostorijom odjekne zvonki smijeh, Angelin smijeh.
„Bože pa kako smo glupi ovo je pre jednostavno, ključ je u onom svjetlosnom stupu!“
„ANGELA NE!!!!“ vrisne Alhir , ali bilo je prekasno , Angela je već zakoračila u svjetlosni stup i postala pepeo nestao u svjetlu. Jedno po jedno poraženo padnu na tlo pored vrata koja su tvrdoglavo odlučila ostati zaključana. Vrijeme je prolazilo sporo, brzo kad se napokon Karolina, ledena kraljica, bez osjećaja , kuja koja uživa u tuđoj boli suznih očiju digla od poda i prišla stupu.
„Bog mi je svjedok da bih bio najsretniji s tobom dva metra ispod zemlje,a li da si se smjesta maknula od tog stupa!!!“ reče joj Alhir, ona ga prečuje zatvori šaku i prinese ju usnama puhne u nju i potom ju otvori bijela golubica poleti prema svijetlu i doživi Angelinu sudbinu , samo s jednom razlikom sada je Karolina bila dovoljno blizu da vidi što se događa s osobom koja zakorači u svjetlo. Karolina se okrene prema Maggie
„Maggie ovo je tvoj izazov!“ reče ona, svi ju pogledaju
„kako to misliš!?“
„Sjetite se što je pisalo na pergamentu, izazovi su napravljeni od strane veličanstvenih i samo ih veličanstveni mogu proći, u stupu vrijeme teče jako brzo osoba koja zakorači u njega ostari i raspadne se u manje od sekunde, ti možeš zaustaviti vrijeme i tako se spasiti sudbine“! pojasni Karolina, nesigurno Maggie se digne s poda i priđe Karolini i stupu svjetlosti
„Mags, ne čini to!“ zajeca Amanda, Maggie se nasmiješi sestri a potom se okrene Karolini ozbiljnog izraza lica
„Ako preživim ovo želim, novu garderobu, novi mp4, godišnju zalihu čokoladnih žaba i sladoleda od jagode, a ako si se preračunala onda ne pristajem na ništa manje od piramide posvećene meni!“ Karolina nije uspjela da se ne nasmije
„Dogovoreno!“ reče joj Karolina, prisutni zatvore oči ne mogavši gledati kako i Maggie doživljava Angelinu sudbinu
„O i ostala sam bez crne olovke!“ Maggein glas ih natjera da otvore oči stajala je s osmjehom od uha do uha pokraj Karoline i u ruci držala srebrni ključ
„O moj bože“ Anastasii se otme prigušeni uzdah, Maggein osmjeh se zaledi i ona panično počne pipati svoje lice
„Što je , ako sam dobila bore zaklat ću te Karolina!“ Amanda se nasmije
„Nije ti ništa s licem sis, ali dobila si jedan sjedi pramen!“ oni se uputiše prema vratima koja su se sada bez problema otključala iako praćeni Maggeinim negodovanjem koje im je barem na tren popravilo raspoloženje nisu mogli da se ne zapitaju što ih dalje čeka. Na pergamentu se ispiše nova rečenica
Prvi izazov, prvi život!“ ostalo je još samo da se zapitamo tko će još morati platiti cijenu svojeg života da bi Enika opet mogla biti među njima.
Alhir je reagirao prvi povukavši Aqvu za ruku, zbog premalo prostora izazvao je lančanu reakciji pa su svi poput domina pali jedni na druge,iako je bilo i psovki i neizgovorenih kletvi postali su zahvalni kad su shvatili da im je taj Alhirov čin spasio život, naime sada je bilo riječ o puno manjoj prostoriji koja je bila potpuno prazna na suprotnoj strani su ponovno bila još jedna vrata. Iako je Alhir bio siguran da je bila riječ o nekakvoj zamci sada ju nije mogao vidjeti, pa se zatekao kako se preispituje, zar je postao paranoičan.
„Karolina možeš li ponoviti ono s golubicom?“ upita ju Alhir, ona potvrdno odgovori i ponovno dočara jednu golubicu , no ništa se ne dogodi.
„Ne razumijem ….“ Sharra nije uspjela završiti svoju rečenicu, metalna cijev ju probode, cure počnu vrištati , sekundu potom cijev se povuče natrag u zid , Alhir pokuša uhvatiti Sharru ali ga Elbereth povuče u natrag te nova metalna cijev koja je trebala raniti Alhira probode Elbereth, te se ponovno nakon sekunde povuče natrag u zid , Elberethina rana zacijeli , ona uhvati Sharrinu ruku i naglo ju povuče rušeći ih ponovno na pod no tako ih je barem ona metalna cijev promašila.
„Alhire možeš li ju iscijeliti?“ upita Karolina, a Alhir kojem je ne moguće opisati izraz lica samo potvrdno klimne glavom. Nesigurno on priđe Sharri koja j esada već obilno krvarila, klekne do nje i utisne joj jedan poljubac u čelo mrmljajući riječi
„Oprosti!“ a potom ju uhvati za oba zapešća i zatvori oči. Da je netko stajao s druge strane vrata sigurno bi pomislio da Sharrah netko muči curciom , njezini vrisci ispunili su cijelu prostoriju. Kada je Alhir napokon otvorio oči izgledao je kao da je on pretrpio onu bol koju je očito pretrpila Sharrah.
„Alhire , a da objasniš?!“ upita ga Anastasia
„Nema se tu baš puno za objasniti, suprotno bezjačkim serijama , iscjeljivanje nije bezbolno i ugodno, osoba koju se iscjeljuje mora u trenutku iscjeljivanja pretrpiti onu bol koju bi pretrpila u dugom razdoblju oporavka, ta je bol obično podijeljena na vrijeme oporavka pa nije toliko jaka naravno uvijek postoje izuzeci, no ovako tu bol moraš pretrpit u onom trenu dok te netko iscjeljuje , nadam se da ste shvatili jer ja vam ne znam drukčije objasniti!“ objasni Alhir, Sharrah je sada izgledala kao da nikad nije ni pretrpila ozljedu
„Pa ovo je očito izazov za mene“ reče Elbereth
„Ne vidim smisao u zadatku, čak i da ti prijeđeš sobu i otvoriš vrata mi ostali ne bismo mogli!“ reče Gabriel, Alhir se ogleda po sobi
„Zapravo to nije točno , vidite li onu polugu kraj vrata , kladim se da ona zaustavlja zamku!“ reče on. Dok je došla do vrata i poluge Elberth je desetak puta bila pogođena onom metalnom cijevi , no svaki put bi njezina rana zacijelila. Nakon što je poluga bila spuštena ekipa nesigurnim koracima prijeđe sobu i uđe u novu prostoriju gdje ih je čekao novi izazov. Ovaj put se ponovno na pergamentu ispišu riječi
„Pravi put će otkriti samo kiša bez oblaka!“ ekipa se ogleda po sobi bila popločena kockastim pločicama, Alhir oprezno jednom nogom stane na jednu , a ona propadne, Gabriel ga uhvati za ruku pomažući mu da održi ravnotežu.
"Pa Amanda ovo je očito tvoj izazov!" reče Alhir
"Zašto moj?!" pobuni se Amanda, svi ju pogledaju nevjerujući da je to rekla
"pa možda zato što ti jedina od nas možeš stvorit kišu!" vrisne Alhir
" Aha , pa to ima smisla de mi samo još reci KAKO TI OČEKUJEŠ DA JA STVORIM KIŠU U ZATVORENOJ PROSTORIJI!!!!!!!????"








~15:41~ | komentari (17) | print | # |


<< Arhiva >>