Njuškalo brak i veze - Lijepe djevojke

ponedjeljak , 31.12.2018.

Bračne ponude










Click here: Njuškalo brak i veze






Visok sam 180 cm, a tezak 85 kg. Croatian Information Centre - Service Agreements Contact. Postavite svoj oglas ili kontaktirajte osobe koje su to već učinile.



njuškalo brak i veze

Poželjela sam mu svu sreču u životu, ali ne sa mnom. Ljudi često ostavljaju svoj osobni oglas na internet stranicama u kojima je to tek sporedna kategorija. U horoskopu sam Djevica. Kosa mi je Plava, a boja ociju Smeda.



njuškalo brak i veze

Sex-veza.bloger.index.hr - Ozbiljna sam, razvedena, 39 godna, iz BiH, jedno odraslo dijete. U horoskopu sam Vaga.



njuškalo brak i veze

Tamnoputa sanjalica, zanosnih bedara, velikih grudi, krupnih smeđih okica i dugih trepavica 43 godina, Lijepe duge noge i uski struk želi muškarca za provod. Crna duga kosa, plave oči i godina 30-et. Voli kožu, visoke pete, bič!? Rastavljena, mobilna, zaposlena plavuša. Uvjet,muškarac do 47 godina i da je slobodan! Imam sve ali sam usamljena a vremena za izlaženje nemam! Ja imam auto, nisam blizu grada ali ako si vrijedan ja ću doći nevažno gdje si ti! Sve ono o čemu sanjaš i maštaš ja pretvaram u stvarnost! Voliš debele, dlakave i velikih tvrdih grudi? Ja sam tvoj broj!



filmovi sa prevodom
Zgodna studentica u Zagrebu iz Makedonije traľi druątvo za dobru zabavu. Bok tu sam prvi puta,zaposlena sam gospođa i situirana inače sam udovica već neko vrijeme željela bi to malo promjenit nać nekog za sebe. Ostaje mi dakle samo Index, pa ako ima slobodan dečko molim da mi se javi u imbox. Easy and quick registration, online datings, security for your profiles and photos, full support. Javi mi se upoznajmo se nadjimo na kavi možda se pojave kakve iskrice, tko zna možda smo stvoreni jedno za drugo. Ljudi često ostavljaju svoj osobni oglas na internet stranicama u kojima je to tek sporedna kategorija. Rastavljena sam plavuša lijepog izgleda,djeca odrasla, imam vremena na pretek za svakakve avanture,putovanja. Vojvodina, Makedonija, Crna Gora, Slovenija 00385997008920............. Odaberite zeljenu podkategoriju i upoznate nekoga za izlaske i druzenje, a mozda i nesto vise. U horoskopu sam Jarac.

[Masaza leda cijena|Oglasi osobni kontakti|Upoznavanje ljubav]






Oznake: Sex-veza.bloger.index.hr

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.