< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

evo ovo će bit moj blog...hehe..lol......bilo mi je jakoo dosadno pa sam blog napravila na nagovor jedne svoje frendice heh............=).............

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

MALO O MENI

nutrolleyesBOK LJUDI!!wink
ZOVEM SE ENI IMAM 14 GODINA.
ŽIVIM U SISKU I IDEM U EKONOMSKU ŠKOLU U 1.C RAZRED
ROĐENA SAM 23.12.1992. PO HOROSKOPU SAM JARACnut
I TAK DALJE BLA BLA BLA NEZNAM STA DA PIŠEM O SEBI !!nut
MOJE NAJ FRENDICE SU:TENA,IRIS,EDITA,ŽELJKA,BETA...
A OD DEČKI:MATEJ, MATEO,MARKO,HRVOJE,......
O DEČKIMA...U IMAM JA NJIH PUNOO NA METI I SVI SU MI ZGODNI LOL
ZALJUBLJENA SAM U ........EH DA ...HEHcerek
OD MUZIKE SLUŠAM SVE ALI BAŠ SVE ....
NAJBOLJI GLUMCI SU MI-BRAD PITT I CHAD MICHAEL MURRAY
OD GLUMICA MI JE NAJBOLJA-ANGELINA JOLIE!

MOTORI!

MOJA OMILJENA STVAR SU MOTORI
NJIH JEDNOSTAVNO OBOZAVAM!!
ALI JA SAM ZA MOTOR JOŠ PREMALA LOLrolleyes
AH DA TEK MI JE 14 AL JOŠ NEKOLIKO GODINA I DOBIT ĆU JA MOTOR JEDNOG DANA LOLwink

SPORT!!cool
SPORT MI JE DRUGA OMILJENA STVARsmijeh
NAJBOLJI SPORTOVI SU MI NOGOMET,ODBOJKA I RUKOMET!
A KAD SMO VEĆ KOD SPORTA ONDA SU TU I SPORTAŠI!!!naughty
IMA TOLIKO ZGODNIH SPORTAŠA NA OVOM SVIJETU-SVI SLAVNI POZNATI I BOGATI I NARAVNO NEDOSTIŽNI(NEMOGUĆI)LOL!!!cerek
MOJ NAJBOLJI SPORTAŠ JE JEDAN JAKO ZGODAN NOGOMETAŠ CHRISTIANO RONALDO!.....IMA JOŠ PUUNOO DRUGIH AL ON MI JE SAD NAJBOLJI!naughty

 

[subota][15.09.2007.]

LJUBAV..!!!!!!

tuzaneekbangmislim da je moj život prilično jednostavan ...ali sto se tiče ljubavi to je toliko komplicirano da se to ni sama ne usudim riješavati...a jbg..takav je život....zašt bi bilo jednostavno kada može bit komplicirano...ugl ...zaljubljena jesam jako ....ali to baš i nije dobro ...jer osoba u koju sam zaljubljena je poseban slučaj tak da mislim da bi mi bilo bolje da ju zaboravim....iss...imam osjećaj kao da samo mene proganjaju ljubavni problemi heh...nadam se da nije tako puknucumah



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.