Mary Robin Jordan Anne od Windsora

nedjelja, 07.01.2007.

Here I am.

...hm...Vratila sam se poslje...uglavnom dugo me nije bilo.Šta je novo?Baka je bolesna.I baš je kod nas doma.UBIJA ME.Šta je nisu mogli poslat u bolnicu(ludnica bi više odgovarala,ali nema veze)?!?Dere se po cijele dane:''*Ime sluge*,donesi mi čaj!!!Charles,umirem!!!NEĆU TI NIŠTA OSTAVITI!!!Sve ostavljam Williamu!!!Moram ispraviti oporuku!!!MARY ROBIN JORDAN ANNE!!!JESI LI TI TO DOBILA JEDINICU?!?Kakva su to današnja djeca?!?''
Taaaako je dosadna.Mama i tata su poludili(ne,oni su već bili ludi),gađaju se s tanjurima po cijele dane...A Willilam i Harry...William je ulizica k'o i obično.Harry je bio prekinuo s curom,ali opet su skupa.
Kod mene ništa posebno...Novinari i dalje pišu svašta o meni...Neki dan,na otmjenoj večeri punoj novinara,sam se izderala na Williama da bi bilo bolje da su objesili njega a ne Sadama Huseina.I odmah drugi dan naslov:PRINCEZA ROBIN PODRŽAVA SADAMA HUSEINA I TERORISTE.
Mene uvijek krivo shvaćaju...
Camilla je došla kod nas doma dok mame nije bilo!Samo čekam da mama vidi tatu i nju.Dovoljno se svađaju.I,sad bi ja trebala ići,pa bok,ljudi.Napišem novi post za nekoliko dana.

Za Lanči:
Mislim da sam skužila k'o je Y.Čula sam od puno njih da ste skupa.Čula sam da se Chelsea zanima za njega...I jedno pitanje,kako ide ona akcija u kojoj sam i ja trebala sudjelovat?Ono,kilaj đapanize jer su kilali Dannya,ili kao?Pozdravi sve.

07.01.2007. u 15:12 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj život Engleske princeze ............
i kako bi bilo da je princeza Diana još živa......
Ovo je Fan Fiction.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Charles Philip Arthur George

Image Hosted by ImageShack.us
Elizabeth II.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana

Image Hosted by ImageShack.us
William Arthur Philip Louise

Image Hosted by ImageShack.us
Harry