Mary Robin Jordan Anne od Windsora

ponedjeljak, 24.04.2006.

HARRY IDE U VOJSKU

Baka je ljuta.Užasno ljuta.
Nekoliko razloga:
1)Napunila je 80 godina pa misli da je jako stara
2)Harryev skandal s striptizetom
3)Harry želi u rat
4)Imam loše ocjene
5)U novinama je objavljeno da sam ja najnepristojnije djete kraljevske krvi
6)Mama i tata se svađaju

Jedina osoba na koju se ne ljuti je njezin dragi Wiliam.Već mi jako ide na živce.

U Formuli je Schumacher pobijedio(TO!).Jeste li vidjeli Harrya i Williama u jednom prilogu?Baš su smiješni.


Harry se potukao s jednim od sluga.Svi su ljuti.A ja mislim da je s tim dokazao da je spreman ići u rat....ali tko mene pita?Nitko.
I njegovoj curi C.D.(tako je ja zovem) se ne sviđa da Harry ide u rat.
Ali on je poručnik!Šta to ništa ne znači?

I....dosta za danas.





24.04.2006. u 15:34 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj život Engleske princeze ............
i kako bi bilo da je princeza Diana još živa......
Ovo je Fan Fiction.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Charles Philip Arthur George

Image Hosted by ImageShack.us
Elizabeth II.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana

Image Hosted by ImageShack.us
William Arthur Philip Louise

Image Hosted by ImageShack.us
Harry