Mary Robin Jordan Anne od Windsora

nedjelja, 19.03.2006.

Danas sam u svojoj sobi gledala formulu 1.William i Harry su mi se pridružili.Pobijedio je Giancarlo Fischella.Drugi je bio Fernando Alonso,a treći J.Button.Ja sam navijala za Michaela Schumachera i Juana Pabla Montoyu.Nije mi smetalo što je Fischella pobijedio,bilo mi je drago zbog njega.Alonso mi od svih najviše ide na živce,ap sam se počela derati:''ALONSO JE PEDERČINA!!!''
Harry i William se mu pogledali.
''Pazi da te netko ne čuje.''-rekao je William.I baš tad u sobu je ušao tata.Na (moju)žalost me čuo.
''Ne izražavaj se tako!''-rekao je.
Pridružio nam se i gledao dodjelu nagrada.Bio je sretan zato što je treći J.Button(on je iz Velike Britanije).Ja sam se derala Alonsu:''BUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!''
To je to.

Mary Robin Jordan Anne od Windsora

19.03.2006. u 12:06 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj život Engleske princeze ............
i kako bi bilo da je princeza Diana još živa......
Ovo je Fan Fiction.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Charles Philip Arthur George

Image Hosted by ImageShack.us
Elizabeth II.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana

Image Hosted by ImageShack.us
William Arthur Philip Louise

Image Hosted by ImageShack.us
Harry