Mary Robin Jordan Anne od Windsora

subota, 18.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
Evo jedne moje slike.

Mama je željela odvesti mene,Harrya i Williama u Švicarsku.Tata je poludio.Rekao joj je:''Još uvijek si u šoku zbog nesreće.Neću dopustiti da odeš negdje sama s njima.Nisu sigurni s tobom.''
Doživjela je prometnu nesreću prije dva mjeseca.I ništa joj se nije dogodilo.Na kraju se tata sjetio da ako mi odemo on može lijepo sam biti sa svojom dragom Camilom.Pustio nas je da idemo.Harry nije želio ići,pa se posvađao s Williamom.Mama je odustala i onda smo ostali doma.

U školi je užas.Anna je poludjela.Do sad nisam rekla,ali ona je zaljubljena u Williama.On nju ne šljivi ni 5%.Zato ona cijelo vrijeme plače i ispituje me o njemu.

Došao je Simon lord Mulberry.Naravno on,Harry i William su otišli na jahanje bez mene.Mogu reći da oni mene ne šljive ni 5%.

Drugi put više od mene.

Mary Robin Jordan Anne od Windsora

18.03.2006. u 13:30 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moj život Engleske princeze ............
i kako bi bilo da je princeza Diana još živa......
Ovo je Fan Fiction.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Charles Philip Arthur George

Image Hosted by ImageShack.us
Elizabeth II.

Image Hosted by ImageShack.us
Diana

Image Hosted by ImageShack.us
William Arthur Philip Louise

Image Hosted by ImageShack.us
Harry