Brak i bračna ljubav - Pravi datiranje

srijeda , 19.12.2018.

Magazin










Click here: Brak i bračna ljubav






Isto tako sud tako dodjeljuje svu maloljetnu djecu na skrb, i određuje koliko za uzdržavanje mora plaćati bračni drug koji ne živi s djecom. On nigdje ne kaže da muž treba upotrebljavati taj autoritet J. U nekim zemljama, pogotovo onima koje inzistiraju na , vjersko vjenčanje mora biti odvojeno od građanskog; to se u nekim slučajevima postiže tako da supružnici brak prvo sklope formalno kod matičara, a zatim, ako to žele, obave vjerski obred u skladu s vlastitim vjerovanjima i tradicijama.



brak i bračna ljubav

Tako je tek nakon u uvela pravilo da se brakovi priznaju jedino ako ih je sklopljen pred katoličkim. Napominjući prethodno spomenuto kažemo: ljubav i samilost najbitniji su stubovi sretne porodice i bračne zajednice.



brak i bračna ljubav

Magazin - Brak obično započinje sklapanjem braka, obično uz obred zvan. Onda je, pak, još u cvijetu mladosti, preminula Fatima.



brak i bračna ljubav

Selvira Draganović Porodice su agenti socijalizacije za usvajanje i internaliziranje vjerovanja i stavova, središte ostvarivanja osobnog zadovoljstva i ispunjenosti kroz osjećaje općenite dobrobiti, prijateljstva, sigurnosti, ego vrijednosti, ljubavi i privrženosti. Osim toga, kao primarne grupe, porodice i brakovi su izvori indirektne unutarnje socijalne kontrole usvajanja pravila i principa ponašanja održavanim unutarnjim psihičkim procesima radije nego vanjskim pritiscima, prijetnjama i kaznama jer primarne grupe imaju izuzetnu snagu podučavanja prosocijalnih vrijednosti i socijalne odgovornosti Marsh i saradnici, 2009. Stoga se može reći da razvod braka ugrožava fundamentalnu ljudsku zajednicu, porodicu. Širom svijeta, pa i u Bosni i Hercegovini, dolazi do opadanja sklapanja brakova. Procjene pokazuju da se danas oko pedeset posto brakova završi razvodom, a dvadeset posto se završi unutar prvih pet godina Bramlett i Mosher, 2002. Razvod braka je u nekim zemljama postao masovna pojava, što se najbolje vidi na odnosu sklopljenih i razvedenih brakova tokom jedne godine. Ovo se može protumačiti kao posljedica savremenih društveno-ekonomskih zbivanja snažna migracija selo-grad, ekonomska struktura stanovništva, pad životnog standarda, porast nezaposlenosti, poslijeratne promjene , tranzicije, ali i promijenjenog sistema vrijednosti u odnosu prema braku i porodičnom životu općenito. Bračni problemi izbor bračnog druga, emocionalno nezadovoljstvo i konflikti u braku, preljuba i slično najčešći su razlozi traženja pomoći psihologa Redžepagić-Dizdarević, 2008. Pored toga, postotak razvoda u svijetu pa i u BiH značajno raste. Razvod braka ukazuje na erozije porodičnih funkcija, prisustvo i porast individualizma, naglasak romantične ljubavi, smanjenje stigme razvoda braka, lakše pravne regulative u razvodu braka nekad se lakše razvesti nego kupiti auto. Ne uspjeh braka ovisi o mnogim, kako individualnim tako i društvenim faktorima, a čini ga cjelokupna bračna ekologija. Međutim, kao što tvrdi Huston 2001. Ono se često odvija u prisustvu drugih članova porodice i prijatelja. Prisustvo ili odsustvo drugih može utjecati na ponašanje supružnika. Za razliku od nekih oblika bračnog ponašanja koji se rijetko dešavaju javno seksulni odnos ili fizička agresija , roditeljstvo, traženje pomoći oko brige za djecu jer je paru potrebno vrijeme koje bi proveli zajedno sami, pa i mali flertovi i slično dešavaju se javno. Dakle, i jedni i drugi oblici ponašanja utječu na interakciju supružnika i bračnu ekologiju. Sociolozi se s jedne strane fokusiraju na makrobihevioralne oblike bračne interakcije kao što su podjela obaveza i prijateljstvo. Bračno zadovoljstvo ili čak općenitije, zadovoljstvo para odnosom pomalo je čudan pojam, ne samo zbog mnogih nagomilanih značenja, nego i zbog svoje dosljedne subjektivnosti Pinsof i Lebow, 2005. Samo supružnik može izjaviti svoj stupanj zadovoljstva te se može reći da je zadovoljsto u osnovi subjektivna izjava. Zadovoljstvo je najbitnije kad investiramo nadu, očekivanje i napore u ljude i situacije koje mogu kontrolisati povjerenje. Dakle, bračno zadovoljstvo je zapravo endogeni, subjektivni faktor, iako brakovi ostaju stabilni zbog mnogih egzogenih faktora kulturne zabrane okončanja braka na primjer, ali i ekonomskih, religijskih i pravnih zabrana između ostalog. Na primjer, uzmimo u obzir kulturne tradicije u kojima bračno zadovoljstvo nije istaknut faktor u dogovorenim brakovima na primjer. U zapadnjačkim kulturama, bračno zadovoljstvo je bazirano na dobrovoljnom prihvatanju bračnih oblika Bersheid i Reis, 1998. U svakom slučaju, neuspjeh znači da je vrijeme da nastavimo dalje jer se zadovoljstvo kritično smanjilo. Međutim, u praksi uvijek postoje mnoge okolnosti koje se upliću u sam odnos ne zadovoljstvo-raskid-razvod tako da ne zadovoljstvo zapravo postaje jedan od aspekta bračnog kvaliteta. Kojom god teorijom pokušali objasniti bračno zadovoljstvo i bračni kvalitet, činjenica je da njihov nedostatak ili manjak postaje rizikofaktor u bračnom kvalitetu i stabilnosti. Ljudi često očekuju da će im ljubav brak donijeti najveće zadovoljstvo i sreću Bird i Mellville, 1994. Vječita sreća je bajka, nerealno romantično očekivanje daleko od stvarnosti te bi je tako trebalo i posmatrati. A, činjenica je da zapravo mnogi faktori, kako individualni ili psihološki, tako i socijalni, te njihova interakcija djeluju na bračni i porodični sklad i ravnotežu. Da bi se postigao skladan brak, potrebno je staviti fokus na uzajamnost jer je brak zajednica između dvije osobe suprotno, individualizam i sebičnjaštvo je vrlo čest razlog traženja razvoda. Pitanje je onda da li je moguće, unutar porodice, iskusiti sreću i zadovoljstvo? Jer, kako kaže Dave W. Dobri brakovi su rezultat stalnog ulaganja vremena, obazrivosti, opraštanja, ljubavi, molitve, uzajamnog poštovanja i čvrste i jake posvećenosti supruga i supruge. New York, McGraw and Hill. Vital health statistics, Series 23, Number 2. Hyattsville, MD: National Center for Health Statistics. Čudina-Obradovic M, Obrdović J. FZZ, Federalni Zavod za statistiku 2015. Journal of Personality and Social Psychology, 80 2 , 237-252. Sociology: Making sense of society, Longman.



Ljubav i brak u islamu
Lepo ti je objasnjeno. Zašto djecu volimo bez obzira na sve, dok postavljamo niz uvjeta upravo onoj ljubavi prema osobi kojoj smo javno obećali da ćemo je bezuvjetno voljeti? U slučaju razvoda sud određuje način kako se imovina dijeli, i ako je jedan od supružnika imao veću plaću od drugoga tada taj sud ponekada odluči da bračni drug s većim prihodima mora nakon razvoda plaćati uzdržavanje onome s manjim prihodima. Teorije koje su se razvile se u najvećoj mjeri temelje na podacima, odnosno istraživanjima komparativne među udaljenim i primitivnim narodima za čiji se način života vjeruje da je sličan načinu života prahistorijskih ljudi. Kao nagradu zatražio je sebi za ženu lijepu maursku princezu Fatimu koja je bila u portugalskom zarobljeništvu. Tako je i u partnerskom odnosu: mnogi očekuju da će ih partner sam po sebi usrećiti.

[Hrvatski tjednik|Šta prodavati na internetu|Sandra meduza slike]






Oznake: da, Li, ste, sigurni?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.