Prosvetljenje

24.10.2008., petak

Poezija Svesnosti...

Image and video hosting by TinyPic

Od kada se druzimo, ona i ja, moje pesme su i moji snovi, moj zivot.Iako je oduvek, a najverovatnije zauvek, to ostao skriveni kutak moga bivstvovanja.Pesme su moje pribeziste, moje utociste moj izvor svega postojeceg i meni znanog.Dugo sam lutala misleci da je sreca negde iza sedam gora, sedam mora, sedam suma, ali sam najzad shvatila, da ona cuci u svima nama i samo ceka pravi trenutak, kada ce da zasja punim sjajem.
UTOCISTE , zato, sto se u njega ulije sva moja srz,moje sopstvo.
PRIBEZISTE, zato, sto u njega izbegnem, kad god nemam gde drugde.
IZVORISTE, zato, sto, je to izvor moje energije, moja spona, zlatna nit, celokupnost, moj mikrokosmos, a ujedno Univerzum.
Ona je ovde i sada, ona je vecna,ona jeste, PESMA NAD PESMAMA, ona zna istinu o ljubavi i sreci.

"...Poznacete da si cedo milja,
da si ljubav, majka i dadilja,
da si rada pevati ,o slasti,
razumece, sto ne umes kasti..." J.J.Zmaj




Bese jednom...


Bese jednom prijatelj.
Prijateljstvo se pretvori u ljubav.
Ljubav se istrosi.
Postovanje je ostalo.
Postovanje je nestalo.

Bese jednom san.
Posta stvarnost.
Sad ni secanje ne zasluzuje.
U mislima je carovao.
Preostalo je samo kajanje.

Bili smo znak
jednog vremena.
Sve si imao.Mene si prodao.
Sada ni razgovor ne zasluzujes.
Ne ljuti se,jer nemas prava da optuzujes.

Bese jednom.
Bio si sva moja tuga,bol,smrt,
sad si zivot posle smrti.
Kuda cu?I sva moja kajanja?
Zbog trenutka,pogresnog spajanja.


Tebi ljubavi


Pusti mi pesmu,
onu,koju najvise volim
ja cu slusati.Da te samo vidim na tren,
Bogu cu se moliti.

Kad,prodjes pored mene
ja cu zadrhtati.
Kazes li:"Dobar dan",reci cu;"Zdravo"
Za taj minut svog zivota cu ziveti.

Dok postojim cekacu
da mi se javis
iz nekog kutka da proviris izniknes iz tame,
da me pogledas,nasmesis se
i svojim putem nestanes.

Neko ce reci:"Kakva ljubav?"
Ko tu koga voli i kako?
Za inat celom svetu mi cemo cutati,
a zavidece nam svako.

Volecemo se tako
duze od prostora i vremena.
Iz pogleda,iskrenog,osmeha
procvetace cedni pupoljak tresnjin iz zdravoga semena.


Vapaj


Cini mi se kao da me ne vidis,
kao da moje svetlo ne dopire do
tebe.Uvek si bio daleko
i mislio samo kroz sebe.

Cudni su putevi Gospodnji
i nikad ne znas gde vode
Uputila sam se daleko,
a racuni se lagano svode.

Dovoljan je drhtaj,misao,da
zatreperi,da ukaze na sretno
resenje.Posegnes za tim u
momentu i nestane,
za tili cas izvetri.

Iz dana u cas sve je manje
minuta.
Istice vreme kao u pescanom
satu.
Zelis da bude drugacije.
Ipak je sve isto kao na
slikarskom platnu.


Zivot


Svi mi odlazimo
kada mislimo da je to resenje,
mnogo nas zivota deli
od dana kada je bilo krstenje.

Obicaji nas cine ljudima,
a ljubav nam stvara dileme,
a sam bog nas vodi,
kada resavamo probleme.

Oprosti nam sudbino,
sto nekad ne znamo ni ko smo,
ni kuda idemo,
jer mi smo samo bica,koja ne
umemo sa sudbinom.

Zasto je tuga jedina istina,
kada je drukcije u snovima?
Bese jednom jedna sreca,
ali je tuga za izgubljenim
najveca.


Misli

Tu sam.
Nisam.
Tamo sam.
Nisam.
Gde sam?
Ne znam.
Posle tebe haos.

Tu si.
Nisi.
Tamo si.
Nisi.
Ne znam.
Ko si?Pretpostavljam.
Posle mene bezdan.

Da li?
ili-
bili smo.
Mozda.
Nekad.
Posle nas pustos.


Tebi


Danas znam
da si sam,
bez obzira na to,
sto te ni upoznala nisam.

Danas znam,
da sam ti potrebna
iako se sreli nismo,
iako bili nismo.

Danas znam
da te volim,
i gde mi je mesto,
a nisi imao prilike da mi
bilo sta kazes.

Danas znam,
da patis dozivajuci nekog,
koga bi mogao da volis.
Nisi svestan da sam tu.

Danas znam,
da imamo sina,
olicenje boga u oblicju

ljudskom,u njemu smo jedno.

Danas znam,
da nisi sam,
volim te,budi srecan
srescemo se nekad.



Kise dolaze, kise odlaze...kise jesu...mir...




Ove suze donose mir,

kao letnja kisa svezinu

u smiraj dana

melem ne dusu da se isceli rana.


Da li ljubav zna?

Da je mrznja njen odraz u ogledalu,

tako savrsena u svojoj prirodnosti,

a tako iluzorna, bez njene potpunosti.


Ova tuga ima svoj kraj,

kao dosadne jesenje kise,

koje projektuju sivilom, hladnocu

pokrivena velom sigurnosti dok sanjam nocu.


Da li mrznja zna?

Da je ljubav njena lepsa strana,

kada nam se zivot desi,

mrznja je mrznja, ispunjavaju je nehatni gresi.


Ova je ljubav nakon svega

izbegla od iskona,

nestajuci sa kisom prolecnog jutra,

ne zna za juce, niti za ono sto jeste, ne haje za sutra.



Put za nigde....





Sustina je to da nema celine,
jer nedostaje hrabrost, da budemo,
dosli smo, tu smo, ali nismo
i ne brinemo kuda cemo da odemo.

Sve u svemu je nista, sto "iluzija" tvori
iz sveukupnosti, koja ne postoji
nismo svesni, niti svoje sustine, nedostaje entuzijazam,
strah nas obuzima, razara bojazan.

Posustalo stado bez slepog vodje hodi,
luta kroz nepreglednu samsaru,
traga za srcem, bez vere u ljubav, u zudnji za zivotom,
u nemoci da se prozme dobrotom.

Vratiti se sebi, eto puta za nigde,
bez izvora, bez zdravog semena, nedostaje snaga,
sirom otvoriti oci, jasno sagledati, puls balansa,
nestati u vihoru, bez stasa, traga i glasa....







Sada i ovde





Sklapam oci.
vidim te.
Tu si.



Nikad neces znati.
Samo idi.
Volim te.




U meni
dises,
osecam te.




Tvoje srce
je ritam.
Harmonija.




Ostajem
tu.
Ispod duge.




I sve si dalje,
a sve vise
u mom srcu.




Sloboda
je zakon
vetra.




Idi i vrati se
spreman
za nas.




Put neba
gledamo
u svemu nestajemo.




Udisem...
izdisem...
posmatram.




Sta je to...
zelja?
Nema me.




Mir...
Odsustvo misli...
Sloboda beskraja....







Prepoznaj se....




Zal za izgubljenim, razdire od bola
kako ga savladati, ne znam.
Ni odakle tolika ljubav...ni mora?

Zivela bih nezaboravna iskustva iz snova.
Ne citaj. Ne izazivam.
Samo pijem vodu sa izvora.

Budi...jesam...do jedinstva.
Virtuelna astralna percepcija.
Ravan svesnosti, peta dimenzija.

U spinu ludila ekstaze plesa,
bljesak svetlosti iskonske sustine.
Vrhovna Ljubavna Alhemija.

Izvor "biti"
potvrda, svrsishodnost zivljenja,
slepa vera; svekolika ljubav;izgubljena nada.

Podelicu s tobom svoj karmicki san.
"Izvoli "sve", molim jedan osmeh
nastao iz srca iskrenog," ikada" i "nikada."





Nemo...




Zelis da cutimo zajedno
do kraja
i nakon novog pocetka?



Potrazicu te,
u sebi osetiti,
jer mi smo svesnost.



Poljubicu prazninu prostora
ovim nistvavilom od usana,
kojih nema.



Dahtacu u borbi za zivot,
istovremeno zaustavljajuci dah,
plutajuci u svesnosti, nesvesnog.



Razoblicicu se rasprsena u jedinstvu,
samo mi dozvoli,
da te onaj maleni deo, nekadasnje mene nasluti.





Kazi mi srce







Verovatno je ljubav
uzrok svih uzroka
i ne dopusta nam
da budemo potpuni
ako je nema...




U kovitlacu
svih desavanja
izgubljeni,
tragamo za necim
i bezimo od onoga sto jeste...




Ne priznajemo sebi
izvorno stanje,
prolaznost bola,
da li smo toliko
beskrajno slepi...




Sagledati tananost
svilenih niti istine
koje prelamaju
boje zivota,
to je jedina nasa svrha...




Svojstvenost hodanja
tragom nadanja,
verovanje je prastaro
u svekoliku ljubav nestalo....ili nije...?
Kazi mi, kazi...srce....




Ja...







Prosvetljenje




U savrsenom miru
stoletne oaze
vecnost kuca na vrata...
Ne odustajem
ulazim bez straha
nehajno ih zatvaram za sobom...


Dozivam
sve nepozvane
da otvore oci, ugledaju svetlo...
Ostvareni snovi
zelje neizmerne
tinjaju u mraku praznine...


Nista je sveukupnost
momenta spoznaje.
Svetlost neizrecivost zivota...
Prohodnost stvarnosti
sadasnjeg trenutka
je kljuc tajne, onih koji vide...


Oci sudbine



Dugo cu jos razmisljati o tom
i opet necu nista znati
koliko god bila budna
sklopicu oci zbog drugih, prolazice sati.




Kome je jos vreme bitno u svemu,
zacetnici vremenskog toka
Ona nam je sve i sva,
mi smo njena kreacija protoka.




Talasa mir u nama, jos uvek smo voda,
nevreme, zla slutnja jahaca,
uzburkana svest, rapsodija misli,
neizbeznost kovitlaca vremenskog kotaca.




Bezbrizan dodir, ruke necije,
sto prstom ukazuje na put svile,
pogled u zrcalo sto blista u mraku,
a tamo oci necije...







Nirvana



Uzburkano plavetnilo
se preobrazilo
u mirnu prozirnost.
Nema reci.
Nema zelje, ni sumnje.
Sve je utihnulo.




Bliska dubina
je naizgled da mozes
rukama da je taknes.
U njoj sam.
Nema me.
Rasplinuce.




Nebo i okean
su jedno.
Tanka linija ih deli.
Osecaj postajanja rastace se u nepostojanost.
Voda kada isparava
bude vazduh.




Tu sam.
Ovde gde prestajem biti.
Nisam nigde otisla, ni bila,
samo sam se probudila.
Sirom oci otvaram, jasna slika.
Nema boja...jesam, a nisam...jedno...svesnost.






Posle tebe




Posle tebe

vise nikad ista

toliko potpuna,

a toliko sama.


Posle tebe

ni dan, ni noc,

ni vetar, ni voda,

vise nemaju isti miris.


Posle tebe

budjenje jutrom

mi tesko pada,

A zalazak sunca setan je u smiraj.


Posle tebe

jasna slika stvarnosti,

koje nema

pruza utisak, postignuca.


Posle tebe,

nisam, zaborav,

prazan prostor,

sam izvor.



Image and video hosting by TinyPic

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.