studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

my show
yo,,, ako je netko za battle neka dođe na http://www.phpbbplanet.com/mcenemy/index.php?sid=5c41eae7adca5911981dfd60f94486a8&mforum=mcenemy jebga veliko je...

zahvalnost

zahvalan sam: 1.eminemu
2.ti se jebi
3.i ti isto
4.svi se jebite
5.da...

Ko Sam Ja?

Ja Sam MC Enemy! ti si neki MC?ajde daj se pripremi...

Eminem Rulez

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

fuck this... neda mi se više evo sad bar tu nekaj piše

nedjelja, 11.11.2007.

Keep Fuckin' You Up !


im back

Evo službeno sam danas popizdio,
I svog neprijatelja opizdio,
On je meni vratio,
Ali sam ga opet lupio,
I ruku mu slomio,
A kaj ti gledaš,
Kaj mi komentare nedaš?
Ima da sve 5 zaredaš,
I pobjedničko postolje predaš,
Ma ne... bilo bi bolje da mi sve daš
Dobro,ajde,stani,
Nečemo o tom ali zajebavat prestani,
Opet na starom...ja kad sam vani,
Mene 100% neko ubit kani,
Na čijoj si ti strani?
Da vidiš lani,počne on po meni pucat....sad sam u banani,
Neki lik prolupani,
Sa metkom me rani,
S tim da ih je bilo 8 a mene nitko ne brani,
I sve je dobro završilo ali ovo su stvarni dani,
Evo predstavljam vam The Enemy Show
I svi ste pozvani!
E,ljudi samo da se ispričam svom neprijatelju:
Dečko... neču te više s nožem bosti,
Dobro samo malo ali ne do kosti,
Još ču uvijek koristiti jezik prosti,
I zaje*i si to da ču ti reči oprosti!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.