studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

my show
yo,,, ako je netko za battle neka dođe na http://www.phpbbplanet.com/mcenemy/index.php?sid=5c41eae7adca5911981dfd60f94486a8&mforum=mcenemy jebga veliko je...

zahvalnost

zahvalan sam: 1.eminemu
2.ti se jebi
3.i ti isto
4.svi se jebite
5.da...

Ko Sam Ja?

Ja Sam MC Enemy! ti si neki MC?ajde daj se pripremi...

Eminem Rulez

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

fuck this... neda mi se više evo sad bar tu nekaj piše

nedjelja, 11.11.2007.

Hy!!!My Name Is....


hi my name is (what) my name is enemy

Bok moje ime je,
Agh... lupio me je,
Aha, da, ima 22 pitanja da,da, pišemo test
Prošlo je pol sata a ja sam ih riješio tek šest,
Sad če odmor pa idem jest,
Žedan sam ko graba,
A u sok mi hračka debela baba,stara žaba,
No...di sam stao,
Aha.. skoro sam ti ime svoje dao,
Ali neka bude to mala tajna,
Da je salama čajna sjajna,
Zaje*i to sve,
Poludilo je sve posve,
Sve zanima samo osveta,
Nekima je krava sveta,
A nekima djeca meta,
Počinju ranije sva ljeta,
Na ozonskom omotaču nastaje sve veča šteta,
Sve više ima debilnih ideja,
Ali ne i ja!



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.