studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

my show
yo,,, ako je netko za battle neka dođe na http://www.phpbbplanet.com/mcenemy/index.php?sid=5c41eae7adca5911981dfd60f94486a8&mforum=mcenemy jebga veliko je...

zahvalnost

zahvalan sam: 1.eminemu
2.ti se jebi
3.i ti isto
4.svi se jebite
5.da...

Ko Sam Ja?

Ja Sam MC Enemy! ti si neki MC?ajde daj se pripremi...

Eminem Rulez

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

fuck this... neda mi se više evo sad bar tu nekaj piše

nedjelja, 11.11.2007.

Get My Gun !!


dobio sam ideu kad sam čuo 2:25 do 3:05

Kaje si umro od straha?
Si osto bez daha?
Aha, progutaj ovo!! #chick#
Ah.. je*emti shit! Ne radi, #chick# #chick#
Ovaj gun mi se gadi, #chick#
Gade jedan metke im u glavu usadi ! #chick#
Smrade jedan daj proradi, #chick# #chick#
Ovo smeče radit neče ! #chick#
Gun mi je zašteko DAJ PUCAJ !! #BANG# (beng)
Ha-Ha nekaj si reko? #BANG# #BANG#
Pobrat če metak neko, #BANG#
Daj oči zaklopi, daj ih sklopi ! #BANG#
Još si živ? Daj ih više poklopi ! #BANG# #BANG# #BANG#
U svojoj krvi se utopi,
Malo si je popi neče ti pomoči ni oklopi, #BANG#
Ubit ču i tebe i vraga!
Jedino mi je ova olovka draga! #BANG#
Neče vam više biti ni traga! #BANG#
Da bravo bježi!
Več na cesti 11 mrtvaca leži! #BANG# #BANG#
A KAJ TI GLEDAŠ?
Bolje ti je da mi metke dodaš da ih par ne probaš ! #BANG#
Ovi više neče ič van ! #BANG#
Daj mi moj gun ! #BANG# #BANG# (gan)
Yo, daj preuzmi imam posla
Zabit ču im dinamit u rit, o shit!
Oče me ubit moram si malo popit..........
Ma sve ču ih pobit!! #BANG# #BANG# #BANG# #BANG#



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.