studeni, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2007 (18)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

my show
yo,,, ako je netko za battle neka dođe na http://www.phpbbplanet.com/mcenemy/index.php?sid=5c41eae7adca5911981dfd60f94486a8&mforum=mcenemy jebga veliko je...

zahvalnost

zahvalan sam: 1.eminemu
2.ti se jebi
3.i ti isto
4.svi se jebite
5.da...

Ko Sam Ja?

Ja Sam MC Enemy! ti si neki MC?ajde daj se pripremi...

Eminem Rulez

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

fuck this... neda mi se više evo sad bar tu nekaj piše

nedjelja, 11.11.2007.

My Name


I'm enemy yes I'm the real enemy...

„ono niko ne kuži da ti je ime od eminema“
-a kaj očeš on ga nema,
Moje ime je glavna tema,
Ali prema tome bi ova pjesma bila njema,
„Battle Time“ se sprema,
Tu ne postoji trema... samo tren,
Malo sam zaposlen,
Tražim si fen ali mi se neda jer sam ljen,
Nisam ničiji nisam ni njen,
Zasad nisam još nikom pljen,
Niti sam zaražen niti ikada poražen,
Nije se još nikad dogodilo: „Enemy gubi!“
Da ziher...doma u papir čubi,
U riječi dubi,i onda da izgubi!
Pff.. aha samo sanjaj u guzicu me poljubi!
Pa ako očeš poslje se ubi,
I zadovoljstvo daj žderi-bubi!
Da promijenim temu MOJ JE VEČI!
Zato če ga tebi odsječi,
Ajde dolje kleči sad mu ga zgniječi,
I malo ga peci na peči,
Gdje sam ti ga sakrio? Neču ti reči!
Dobro ajde u toj je vreči,
A kad ja svog primim,
Cijelu sobu zadimim,
Da kad puknem iz njega ima mrtvaca to je moj gun!
.......niste valjda mislili na pajaca....



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.