petak, 19.12.2008.

Pred-odmor-ni post.

Ili ne.
RiP 01.08`
Uglavnom,endlessnight se zapustilaa =)
°početak;pisanje samo so kald prazničkih postova
A baš me briga,i za to i za bilo što.Toliko su mi toga ulijali u pamet da je to jedna polientropija.
Strašno.
Još kad se nađem koristiti takve izraze.Ko neki njuub.
Ili ne,delikatesna situacija.-prokleti krleža d bumbar./usađenica prilikom procesa upoznavanja/

Dakle,prošlo je 5 mjeseci.
Osjećam se slobodno,puna zanosa u određenim smjerovima obilaznicima škole.
Enivej na posebni zahtjev svoje duše,savjesti i sveg u meni što tome teži želim natuknuti da sam dobila
Vlastita ticalaa!V.I.P djeco draga nije to kaj got =))
niko se tome nije nado u ovom delikatesnom trenutku a ipak desilo se =)
Pa ih sad sa zadovoljstvom čupkam svako malo i žvačemm.rawrr
znači mogu se probuditi u 2 i pola dić se iii žvakati...ticalaa!mamaa
I dap imaš dopuštenje da budeš ljubomoran ^^nut

I to je to,osim animalizacije koju sam pronašla sa određenim ljudima i jako mi se sviđa nema ničeg posebnog.
osim njegaon je iznad svega što je posebno u najposebnijem smislu.cerek

19. prosinac 2008. endlesslight smijeh
Najava:/update/

Kako je zagorska domaćica ubila Grinča i postala precjednica.
Gdje je završio i kako izgleda ego Chuka Norrisa nakon što je upoznao dotičnu te još mnogo više pogledajte u Radobojskoj telenoveli.
Iliti Radobojskoj kazanovi.
U glavnoj ulozi svima nama dobro poznata:Larissa Slukan.
U kinima od 32.12 diljem ljepe naše za samo(nije za one slabijih živaca ili ako već morate gledati pretvorite si pobogu u razlomak) 9899999,05454kn.
te posebno za vas,u ovoj jedinstvenoj prilici serviramo isto tako kafu po simboličnoj cjeni od 1000 kn.Orginalno pripravljena od mačje kakice s ulica Los Angelesa,New Yorka i ostalih poznatijih gradova.


18:26 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0