srijeda, 23.07.2008.

Watch??I'm gonna pray, man!Know any good religions?

Image and video hosting by TinyPic
About me part.
Krenimo odozdo :]
So.
Živi se na groznom cupcake-u.
On zapravo predstavlja status quo.I nije grozan,zapravo je prelijep.
(Jer zaista što više čovjek može tražiti od njega za jedan početak.)
Bez ovog preljeva-to je ma life work.Kojim se ja uredno prekrivam da bi bilo lakše.Kao.
Tu su i ljudi(nekoć bili)u tom preljevu.Sad su uglavnom mrtvi.
Odozdo možda izgledaju kao cvijetići jer padaju od mene(otpuštam ih).A gore bliže stablu to su križevi.
Sviježa groblja ako smo već precizni-ljudi koje sam pokopala ugl. zbog zajedničke gluposti,zapravo više je te gluposti dolazilo s druge strane.Ali to sad nie ni bitno.
Pa se penjemo na stabalce.Golo je.Upravo onako kako se osjećam trenutno-jesenski perverznjaci,jesenski. :P
Ovi lampioni su osobe koje .jesu. uz mene,koje su .bile. i .budu.Obitelj.
U pozadini,ono što svojim izgledom asocira na mjesec zapravo je krasna krošnja(trenutno).Rađa se uglavnom zahvaljujući .jednoj. osobi.Posebnoj.
U drugom pak slučaju asocira na mjesec,i simbolizira well..ono što već puni mjeseci simboliziraju.(smrt i nov život)
Ispod je ljuljačka.Čeka na nekog .posebnog. opet.I ja čekam da tom .posebnom. dam nešto da to čuva(medvjedić).Which is taken,btb.Al vako je bilo zgodnije jer na kraju krajeva realnije je da ću više vremena bit sama nego će postojati onaj .poseban. person.Potajno se nada da će ovaj ostati zauvijek. :]
Oh, life is a glorious cycle of song,
A medley of extemporanea;
And love is a thing that can never go wrong;
And I am Marie of Romania.

Nadalje ove crne loptice predstavljaju ljude s kojima sam u interakciji hay-kaxi-ciao.
U desnom uglu su šišamiševi. :P
Ljupke životinjice ovdje predstavljaju (moje) mrzioce or smthn like that.
I vjetar,zlatni vjetar,nosi u sebi tisuće likova koji nastoje promjeniti moje držanje.Smjernici.
I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.

22:19 | Komentari 1 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0