petak, 06.06.2008.

O_o

I got thesee haters like when will they stop.
Maybe a minute after never;set your clocks [<3 weezyy ] :)

Image and video hosting by TinyPic
Prikupljam informacije o normalnim doktorima ili doktoricama s kojima možeš pričati,koji će znati objasniti kratki spoj koji je nastao u mojoj glavi,jer svjesna sam da je tamo,a ja želim biti umrežena,želim se za nešto uhvatiti,za nešto konkretno,jer izvana i na površini ima slike i boje,i sve je podnošljivo,ali ispod svega je veeelika provalija i jaaako veeeliki mrak,kojeg se ipak bojim.

Ptica s perjem u ustima
Ne može se dalje s psihijatrom:
Sve se povezuje sa seksom.

Labirint nema izlaza.

Zapad je velika piramida
Koja svršava i započinje u psihijatru:
Piramida će se svakog časa srušiti.

ˇJa nikog ne mrzim, ne mrzim ljude, dapače, volim ljude,
volim životinje, ali jednostavno htjela sam da me nema.^
(n/k)

Luna wuna juna cluna buna yuna yeah.(eoh dis iz samteng spešl )smijeh
MJ
UP(to)DATE?
:]Dobro došli u zbrkavštinu.
Image and video hosting by TinyPic


19:01 | Komentari 6 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

0