petak, 26.01.2007.

All alone I'm heartless

Drveće tone u moru nemirnih krošanja gušeći svaki krik vjetra.
Povlačeći ga (sa sobom) do samog dna.

Nije im to prvi puta.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ljudi lelujaju ulicama.Nekrotično mašući rukama.

Samo jedno lice strši ponad svih obasjavajući toplinu.Poput sunca
spuštenog u ljudske ruke.Samo jedno po zadnji puta,sve dok vjetar ne
pobjedi šumu,prvim bjesomučnim kovitlajem ulicama i ugasi plam.
_______________________________________________________
Fall, like I do
will this be the first time for you?


Lijek za vrijeme ne postoji.
________________________________________________________
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
5 stvari o meni:
-pretežito sam tiha osoba,zapravo sve ovisi o sugovorniku,jer ako on nije zanimljiv onda nemam ni ja volje razgovarati.Logično.
-nisam pesimistična koliko god se to možda čini u ovim postevima.Jaka sam i poprilično vedra osoba.
-nikad ne radim neke stvari čisto da napakostim drugima.Već zato što volim prelaziti
preko ´minskih polja´ :)
-vjerujem u osvetu :) i tu znam bit poprilično zloćesta.Ali držim se one stare;Osveta je jelo koje valja jesti hladno.
-nikad,ali baš nikad ne volim govoriti odnosno svrstavati se u skupinu metalaca iako to
po svim zakonima univerzuma jesam.Argh.

Not a model man
Not a saviour or a saint
Imperfect in a word
Make no mistake
But I
Give you everything I have
Take me as I am


I na kraju:
bit ću toliko dobra i poštediti vas proslijeđivanja :)

11:14 | Komentari 18 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0