e-mail (kojeg nažalost rijetko provjeravam)



Utemeljeno 24.05.2005. u 15:38
(optimizirano za Mozillu Firefox)

18.02.2009., srijeda

Burj Dubai - zadnji metar

S mjesec dana zakašnjenja, evo vijest da je Burj Dubai, kojemu se jedva nazire kraj, 17. siječnja ove godine dostigao svoj krajnji metar - 818.

Još nije dovršen, pa mu se to ne priznaje, no neslužbeno, građevina koja je započela svoj rast 21. rujna 2004. godine porazila je već nekoliko rekorda:

a) 1. veljače 2007. godine postao je građevina s najvećom katnošću, premašivši Searsov neboder
b) 21. srpnja 2007. godine premašio je do tada najviši neboder na svijetu - Taipei 101
c) 12. rujna 2007. godine postao je najviša samostojeća građevina na svijetu, premašujući visinu CN tornja
d) 7. travnja 2008. godine postao je najviša građevina koju je izgradio čovjek, koja je prethodno bila KVLY radio-jarbol
e) 1. rujna 2008. godine Burj Dubai premašio je visinu od 646.38 m, visinu "pokojnog" varšavskog radio-jarbola koji se srušio 1991. godine, i time postao najviša građevina koju je ljudska ruka ikada podignula.

Broj naseljivih katova iznosi 160 (na vrhu će ured imati neka faca iz tvrtke koja ga posjeduje), no stvarni broj katova je kudikamo veći, a ja ga ne znam. :)
Inače, kada bi ovu visinu od 818 m htjeli prikazati u prosječnom hrvatskom stambenom katu, dobili bi oko 272 kata. Pokušajte zamisliti kada drugi put budete prolazili kraj neke zgrade. Iznad 160. kata su katovi za mehanizaciju, radio-odašiljače i slično. I naravno, šiljak koji, zbog stabilnosti, počinje duboko u vrhu zgrade.

Cijeli kompleks i prostor oko tornja intenzivno se uređuju, te se testiraju fontane.
Munje ga već odavno gađaju, a na ovoj fotografiji jedna udara u sam vrh.

Postavljanje fasade se primiče kraju, a dovršetak kompleksa se očekuje u rujnu ove godine.



Netko me jednom pitao koliko bi trajao pad sa samog vrha do pločnika. Ako bismo ispustili glatku masivnu kuglu malog promjera (dakle, trenje sa zrakom je maleno), pad bi trajao ne manje od 13 sekundi. Za sve ostale slučajeve gdje je trenje veće (čovjek, računalo, itd.), dodajte još recimo sekundu.
Prilično dosta vremena. Dosta da se predomisliš.

- 17:22 - gurni glavu kroz monitor (8) - snimi - #

Život

Ne kao pojava nego ovaj kroz koji idemo.



Jebemu, čudan je.

Nakon dugo, predugo padanja prema minus beskonačno, moj graf je izgleda, dostignuo točku infleksije. Je li, zaista? Bojim se otvoriti oči jer imam osjećaj da će mi se po tko zna koji put dogoditi nešto vrlo loše. Jesam li sposoban za još jedan fail?

Biti hrabar? Biti ledolomac? Zaboraviti na loše, ili krenuti u osvetnički pohod? Pravda gori u meni, a tupilo društva mi natapa kožu i hladi me.
Neki naizgled kukavnog ponašanja za to imaju jako dobar razlog.


Neki dan sam htio napisati jedan kratki post pa sam, gledajući u napisani tekst, zatvorio prozor. Kao nebrojeno puta do tada.
Čovječe, kako se život zna poigrati... Sakrij se, ali svejedno će te naći. Kao medvjed koji te stjera na stablo pa čeka, znajući da može čekati unedogled.

Hoće li se ovaj blog napokon maknuti s mrtve točke? Planova ima puno, boli glava od njihove složenosti, a sve ostaje u hipotezi. Njihovo ispunjavanje bi me možda progorjelo.
Autoru je učinjeno kazneno djelo, autor liže rane, ali... više nije sam. sretan


you should go ahead
so fast
you should go ahead
so fast
you should go ahead
so fast







Pitanje za putnike namjernike: znajući da se u državu ne možemo pouzdati, biste li tražili pravdu na svoj način?

- 00:06 - gurni glavu kroz monitor (6) - snimi - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

interferencija on/off

Ovaj blog je čuvao Frank. Frank je deložiran prije par mjeseci. Ako imate utočište, Frank će vam biti zahvalan.

zapamtite!

Copyright © endimion17.blog.hr 2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013.

Sva prava pridržana.