PRAZNICI!...weeeee!!!

Ljudi moji,pa mi smo pod praznicima…juhuuuu!thumbupthumbupthumbup...=)…al ne iz one reklame:jesi za ju-hu…hehehe…morem wam reći da su mi owi praznici počeli kao najbolji do sadcoolcool.onak,swaki dan sam do 11 u gradu…užiwam…=)…upoznala sam nowog frenda Matiju(…zvanog Monkey boy…lud) i onog Amona…=)…ma dobri su oni…nemash kaj…nasmijala sam se kaj nikad u životu…i rofltak…Žuži je bil rođendan pa nas je častila celi dan(imamo sreće,ne?headbang)…no dobro,Žuža:SRETAN ROĐENDAN!thumbupparty....hehehe…=)…s kolko sam prešla pitate?pa…sramotno ili ne…s 5:00…ahhhsmijeh…nisam štreber za one koji neznaju…al me bu nastawnica iz hrwatskog zapamtila….mene i Kolakicu…uff kaj smo joj delale swe…(…bok Đurđa…=)…widimo se na jesen,ne?....i namjerno si bumo sjele skupa,jel da Kolak?...=)…i tak…ehh da…ak wam se da dojdite u nedjelju u Brege na nekakwo natjecanje u pjewanju i plesanju…nomislim ak želite pogledati kak se sramotim…wee…bum wam josh rekla u kolko je to…ili možda nebum…ma…razmislila bum…e sutra vam denem neke sljikice…danas nosim fotić pa…smijehthumbup

Nego idem ja sad…poZzam swe ljude na owoj zemaljskoj kugletini…i zahwaljujem se na komentarima…tnxthumbup,tnx,thumbuptnxthumbup…idem….nema me više…=)


26.06.2007. | 13:47 | 206 K | P | # | ^

Efo mene…

ajoj…headbangnisam znala kaj da vam pišem pa sam se tak zbedirala kaj da mi je to zadnje u životu…banghehe…smijehal evo da se spomenem naših osmaša…koji nam budu svima JAKO nedostajali…jelda curke?nono...i dečki?ovo mi je predložila moja malla Kolakica jednoga “davnog“ dana na biologiji dok smo se dotakle teme kaj bumo dok osmaši odu…al je bilo davno…uff..neki dan na biologiji…onak…koga bumo zezale?eek...u koga se zaljubljivale?cerek...=)…ma sve…onak,znam po sebi..heheh…jer i sama jako volim određene osmaše,a i sve moje frendice..kaj ne?bum vam sad nabrojala neke osmaše koji mi budu fakat nedostajali…=(mah
pa…krenimo…

…TONKICHA…jedna mala plavušica s kojom sam si sad u 7 razredu postala jako dobra…neznam…teško mi je…al nadam se da bumo se viđale u gradu,čule prek moba i sve to…da bu sve ostalo isto…=)…i nadam se da me nikad nebu zaboravila…mah=)…mene i to da se ne volim slikati…wee!

…DALČA…moja frendica sa čoškacool…heheh…btw,ovo je šala…kaj nebi mislili…ma kaj nebi nekaj krivo shvatili…=)…to je jedna šala koju mi se neda opisivat tak da…onak,ona je jedna zwer curkica koja mi bu isto jako falila al isto mislim da bumo si ostale frendice…=)…pusek njoj…mah

…ANA…moja kumica…ahh s njom nema problema jer živi u Herešinu i skoro svaki dan smo skupa…idemo skupa na zbor u crkvu i te sastanke…(sad sam i ja krenula na sve to…cool)…iiiiiiii….ona mi bude firmana kuma pa ju zato i zovem kumica…weee!ženska je supach…=)thumbupthumbup

…NEKO…joj…jojno…joj…noma neznam….neznam kaj da velim…=(…čudno mi je opće pomišljat da ga nebudem više viđala na hodnicima u drugoj smjeni…onak,dok sam išla na pripreme za vjeronaučnu olimpijadu tak sam bila happy jer sam bila u njihovoj smjeni i stalno sam ga viđala…raska me stalno zezala i puštala na odmore da ga vidim…to me tjeralo da učim kaj nas bu raska puštala na odmore..=)…a sad,sad neznam više kaj bu bilo dalje…=(…eh da,Kolakica ga je tak polila s vodom sad neki dan……uff…=)…thumbup

…DOMBAJ…jedan super frend…trenira za Herešin pa ga budem viđala i to je O.K.!...al rekel mi je da pe u Đurđevac u školu pa neznam dal bu još treniral…al se nadam da bu…=)…i znam jednu osobu(…moju super frendicu…)kojoj bu još više nedostajal…moja “mala“Mirna…thumbup žal mi ju je al kaj češ…život je takav…poZz Mačku Dombaju…=)…i naravno mojoj Mirnach…mahmah

Neda mi se sad bash sve njih nabrajat…al…evo još nekih…a ti neki su…sviiii osmaši…ima ih jakoooo puno pa…ma svi mi budu nedostajali!!!a kaj bum ja tek druge godine ok bumo mi osmi razred??ja bum se tak plakala…uff…jer…skoro s nikim nepem više u razred…al Kolakica,Ana i ja se bumo potrudile da upišemo istu školu…nadam se da bu tak..=)…i da bu još neko isto to upisal…=)....

…sad sam vam napisala dugačak postek i ima da mi komentirate!!a posebno ovi koje sam gore spomenula!JASNO?hehehe…=)sve vas jako volim…i ljubim u čelo…ajd PUSACH svima!!!...=)




19.06.2007. | 19:46 | 240 K | P | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

općenito o meni,frendovima i osobama koje su na neki način obilježile moj život...=)


Linkovi

KOLAKICA!thumbup
Mirnachthumbup
Tjasicaparty
Tonkichathumbup
Štenga&Kikawave
Adelathumbup
Kata&Klaučekcool
Dalčathumbup
Kovač&Matićyes
Božinnut
Kićothumbup
Čaplja&Fricthumbup
Ivachsmokin
Ninathumbup
Leichthumbup
Galunicthumbup
Vecowave


nešt o meni:

ej ljudovi i ljudice! zovem se Ena,a na ovaj pomalo čudan svijet sam došla 18.05.1993.god. većinom volim sve ali me iritiraju laži i tako to...bavim se twirlingom i mažoretom duuugih 6 godina,a u slobodno vrijeme pjevam...ah dosadno...imam super frendove o kojima bute dost toga saznali ak bute čitali moj blog!...zujo ajmo dalje....imam normalnu obitelj...mislim ko svaka druga obitelj i tak...ma neznam više kaj da pišem! e da,volim piti BAKARSKU VODICU...hehehe....i JAKOOOO volim dečke!Slušam najviše rock i tak! OBOŽAVAM nightwish…..jednostavno mi se sviđaju i imam sve njihove albume! Ha-ha! Volim i Gunse a osobito pjesmicu DON'T CRY i NOVEMBER RAIN! I tak dok sam tužna to si pustim i odma se razveselim!....neznam kaj dalje…ajd see you…=)smijeh

e da,ak mi hoćete pisat prek freemaila onda evo....POLJAKICA_KC@NET.HR...i naravno to vam se piše malim slovima btw ak ko nezna....hehehe...=)...wave