NAPOKON!...=)

...ma nešt mi je bilo s internetom pa nisam mogla pisat post...al ewo veeeeliko SORRY svima!...smijeh....pa krenimo....

Kad sam već rekla da bu ovo blog na kojem se bu moglo pročitat nekaj o osobama koje su obilježile moj život evo……..sad vam bum opisala neke svoje frendove…jer ih ima puuunooo…..=)...i napokon krenimo...krenimo…


KOLAKICA….the best!!!thumbup
……….pa ta vam ženska ide s menom u razred,voli brbljati…heh…šala!
…iako baš i nije!...mislim šala!...dečki se lijepe za nju..sorry,al to sam morala napisat…a posebno..ma nije bitno…ona vam je jedna fakat suuupppaaaccchh cura koja me zna slušat i dati mi savjet dok ga trebam!mahidemo skupa van,skupa uvijek KASNIMO…HEHEHE….=)…zna pričat ko mala beba a najbolje
kaj more reć je ¨Ena volji Tinćića!¨…joj kak vam se ja nasmijem s njom…winkwinkda samo to znate!stavila bum sliku makar bum nakon što ona pročita ovaj post završila na giljotini..hehe…bash mi i nije smešno al kaj je tu je…nije bitno…jer ak velim gotova sam……joj…!...=)…Ma nije bed…
…….evo to vam je ona…kaj nije bash sweet?!...!...=)…slobodna je pa….dečki,NAVALITE!!cerek

Image Hosted by ImageShack.us

…iako je i tu jako lijepa uživo je još ljepša...=)…a ja sam imala tu sreću kaj sam ju upoznala… sad neznam kaj bi bez nje!tak mi je drago kaj sam ju upoznala…joj…evo sam da ti velim KOLAK:ak mi se nekad nešt dogodi znaj da si mi bila fakat super frendica i da buš mi to ostala do kraja;da sam tebi mogla najviše stvari reći i da se jednostavno ne mogu ljutit na tebe…i da nikad ništ nebi promijenila…morala sam to nekak reći…jer kak se veli da te danas ima a sutra te nema…ma dost o tužnome….=)…


LUCA…zwer…!cool
……..i ona isto ide s menom u razred…i razbija svaku tvrdnju da su plavuše glupe…kaj ne Luca?...ak mislite suprotno u krivu ste jer ona je jednostavno supach!!nas dvije jako volimo moju živicu(btw,njene hlače su svake subote zelene…heh…i onda ih ne opere nego samo na to stavi beđ…)smijeh…ženska je otvorena i to mi se sviđa kod nje…
…efo i njezina pikčr…=)…btw,i ona je slobodna…cerek













MIRNACH…zmajek moj!thumbup
Joj….i ona vam ide s menom u razred…jako dobro igra rukomet.(od tud nadimak “zmaj“)…ja jako volim dok je ona dobre volje…ili bolje rečeno obožavam dok je dobre volje jer se onda tak nasmijem s njom…onda nam nema ravnih!!i tako…curka je suupach i nemam kaj drugo reći….=)
Efo i njena sljikica…=)…navalite!thumbupcerekthumbup
















IVACH…mala,slatka plavušica…coolsmijeh
….evo ova ženskica nejde s menom u razred…wee!...al ide smenom na treninge već duuugih 5 godina…jako je dobra frendica i nemam kaj drugo reći…ja ju zezam za dečke jer nikad neće priznat al…cerekovak sve 5!zmislila je jezik po nazivu “tuc“…joj kak se ja smijem…=)…i ona vam je isto slobodna pa…vec znate kaj bum rekla…
Ewo to vam je ona…mala slatka plavušica…=)mah








SIMONCHE&ADELCHY&YOGA&TONKA…………..=)coolsmijehcoolsmijeh
…….to su vam četiri supach curke…nemam komentara…Simonu morete prepoznat izdaleka po njenoj friski(weeeee!!!)…a Adelica je mala mršavica koja te tolko more nasmijat kaj te trbuh počne bolit…=)….Yogobela vam je vjerna navijačica DINAMA…WEEE!!!...i isto je zwer!sve 5!Tonka je isto mala slatka plavušica....=)nebum vam stavila njihove fotke jer je post i ovak predugačak pa…u drugom postu…O.K.?





pa sad komentirajte kak ste i u prošlom postu(fakat hvala na svih onih skoro četiristo komentara i ja bum opet napisala nofi postek!sve vas ljubim u čelo i……..ma znate!...=)….pusek…vama FRIENDLY KISS….a jednom dečku REAL KISS!.......bye!!!mahwavemahwavemahwave



post by:


31.05.2007. | 14:12 | 348 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

općenito o meni,frendovima i osobama koje su na neki način obilježile moj život...=)


Linkovi

KOLAKICA!thumbup
Mirnachthumbup
Tjasicaparty
Tonkichathumbup
Štenga&Kikawave
Adelathumbup
Kata&Klaučekcool
Dalčathumbup
Kovač&Matićyes
Božinnut
Kićothumbup
Čaplja&Fricthumbup
Ivachsmokin
Ninathumbup
Leichthumbup
Galunicthumbup
Vecowave


nešt o meni:

ej ljudovi i ljudice! zovem se Ena,a na ovaj pomalo čudan svijet sam došla 18.05.1993.god. većinom volim sve ali me iritiraju laži i tako to...bavim se twirlingom i mažoretom duuugih 6 godina,a u slobodno vrijeme pjevam...ah dosadno...imam super frendove o kojima bute dost toga saznali ak bute čitali moj blog!...zujo ajmo dalje....imam normalnu obitelj...mislim ko svaka druga obitelj i tak...ma neznam više kaj da pišem! e da,volim piti BAKARSKU VODICU...hehehe....i JAKOOOO volim dečke!Slušam najviše rock i tak! OBOŽAVAM nightwish…..jednostavno mi se sviđaju i imam sve njihove albume! Ha-ha! Volim i Gunse a osobito pjesmicu DON'T CRY i NOVEMBER RAIN! I tak dok sam tužna to si pustim i odma se razveselim!....neznam kaj dalje…ajd see you…=)smijeh

e da,ak mi hoćete pisat prek freemaila onda evo....POLJAKICA_KC@NET.HR...i naravno to vam se piše malim slovima btw ak ko nezna....hehehe...=)...wave