Ufff…..nema naslova…

Ej ljudovi i ljudice!...ma ima puno toga novog al neznam zapravo kaj da vam napišem!e da!u subotu sam se natjecala sa 16 pjevača na Prvom glasu mladih i bilo je suuppaacchh!!..osvojila sam PRVO mjesto publike i DRUGO mjesto žirija…thumbupthumbupkaj to nije super?!a dobila sam nekave novce,putovanje kam hoću,nekaj za knjižnicu Fran Galović…i još puuuno toga!a neda mi se nabrajat!uglavnom jedini šok koji sam doživjela je taj da sam imala obučenu svečanu haljinu!!!mislim ste kad vidli Enu Poljak u svečanoj haljini?!zujo...ma nije haljina tak loša nego…nisam ti ja tip za haljine…to mi je bilo prvi put u životu!..i nadam se da se to više neće ponoviti!al kaj češ,ipak je pjesma s Titanica zaslužila da obučem haljinu a ne traperice…heh…=)al su mi rekli da uopće nije tak loše!…moje curke s mažoretkinja su mi plesale…moram ih pozdraviti!to su:Štenga,Pauletica,Ivach i Helena…joj..kaj bi ja bez njih!?...thumbupsmijehthumbupsmijehda znaze kak su bile lepo našminkane!e da i moje curkice koje su svirale…Tjaša(flauta)…i Mladena(klavir)…i naravno onaj zgodnjak kaj mi je sviral basacerek…ahh…kak je zgodan!!!cerek...da je barem kojih 10 godina mlađi!!!i znate kak sam se ja iznenadila?otpjevam ti ja i to sve i dojdem natrag u BACK STAGE i vele mi curke koje su se isto natjecale da me neko vani treba…i ja sam mislila da me mama treba a kad ono to moje curkice iz razreda i škole…Kolakica,Luca,Simi,Lana…wavewavesorry ak sam koga zaboravila jer još jedamput napominjem da sam ja zaboravljiv čovjek!=)…kak sam bila happy!!!al ok dost o tome…još samo malo…jedna VELIKA nezgodica koja mi se dogodilaeeklud…dobile smo ti ja i curke s mažoretkinja neku prostoriju u kojoj smo se presvlačile i normalno zaključala sam ju dok sam si svukla onu haljinu.i završilo je to sve i ja otišla s starcima na firmu svojoj kumici.da bi ja došla oma oko pol dva u noći i pogledala na mobitel i vidim ooohhhooo propuštenih poziva i poruka…pročitam ja to i vidim da sam uzela ključ doma i sve stvari su nam ostale tam!!!...jojj…pogledam ja u džep i vidim ja KLJUČlud…i tak smo se drugi dan opet svi našli i uzeli si stvari,mobitela ko u priči……osim Romane! Romana,javi se!!! Ostavile smo ti stvari kod dežurnog pa pokupi….=)…a takva sam vam ja…ZABORAVLJIVA I SMOTANA!...ma nije bed…nadam se!...dobro da sam se ja žurila na feštu da si nekaj popijem..hehehe….=)


Ajd sad sam vam napisala novi postek pa mi i dalje komentirajte!...i fala na onim komentarima u prošlom postekima…fakat sam zadovoljna s njima jer sam mislila da nebute ništ komentirali!...ajd vidimo se i čujemo se!!! sve vas jako volim,a posebno one koje sam gore spomenula……i naravno znate koga ja još volim…ak znate znate,ak ne ne!....=)smijeh...i moram pozdraviti svoju seku koja glumi u Večernjoj školi Željka Pervana...inače me bu rekla mami kolko vremena provodim na internetu..hehewaveblabla...ajd puusseekk!!!........kiss


29.04.2007. | 18:50 | 210 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Opis bloga

općenito o meni,frendovima i osobama koje su na neki način obilježile moj život...=)


Linkovi

KOLAKICA!thumbup
Mirnachthumbup
Tjasicaparty
Tonkichathumbup
Štenga&Kikawave
Adelathumbup
Kata&Klaučekcool
Dalčathumbup
Kovač&Matićyes
Božinnut
Kićothumbup
Čaplja&Fricthumbup
Ivachsmokin
Ninathumbup
Leichthumbup
Galunicthumbup
Vecowave


nešt o meni:

ej ljudovi i ljudice! zovem se Ena,a na ovaj pomalo čudan svijet sam došla 18.05.1993.god. većinom volim sve ali me iritiraju laži i tako to...bavim se twirlingom i mažoretom duuugih 6 godina,a u slobodno vrijeme pjevam...ah dosadno...imam super frendove o kojima bute dost toga saznali ak bute čitali moj blog!...zujo ajmo dalje....imam normalnu obitelj...mislim ko svaka druga obitelj i tak...ma neznam više kaj da pišem! e da,volim piti BAKARSKU VODICU...hehehe....i JAKOOOO volim dečke!Slušam najviše rock i tak! OBOŽAVAM nightwish…..jednostavno mi se sviđaju i imam sve njihove albume! Ha-ha! Volim i Gunse a osobito pjesmicu DON'T CRY i NOVEMBER RAIN! I tak dok sam tužna to si pustim i odma se razveselim!....neznam kaj dalje…ajd see you…=)smijeh

e da,ak mi hoćete pisat prek freemaila onda evo....POLJAKICA_KC@NET.HR...i naravno to vam se piše malim slovima btw ak ko nezna....hehehe...=)...wave