TO SMO MI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(P.S.- TO SMO MI, I P.K. ARENA...)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(A TO SAM JA, ENA, AL KAD SAM BILA FOOL MALA...)
HE, HE...

*Slike*

Kako vam se sviđa naš blog?
Pa...dobar je!
Niti malo!
Super je!
Obrišite ga!
Fuj!
Nema boljeg bloga!
  
pollcode.com free polls



Sta od ovoga slusate?
Cajke
Hip-hop
Pop
Rock
Techno
Metal
Punk
Starce
  
pollcode.com free polls



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


flying hearts


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



love


LoVe

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flying Heart


the flying hearts

hearts

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


true statement

heart

LJUBAVNE PJESMICE

Ti koji imaš najljepše oči.
Neka vjetar ti nosi sve moje riječi.
Neka mjesec te ljubi umjesto mene.
Ti sanjaj o toploj zvjezdanoj noći,
a ja ću sanjati tvoje oči.


Kada ti vidim u očima sjaj,
kada se nasmiješ oko sebe
osjetim raj, a kada ugledam
lice kao što je tvoje shvatim da anđeli ipak postoje!
!


AKO ME VOLIS, NE PRICAJ NIKOME.
AKO ME ZELIS, NE DAJ ME NIKOME.
AKO ME LJUBIS, LJUBI ME NJEZNO.
AKO NI JEDNO OD TOGA NIJE,
VRATI MI SRCE, OPROSTENO TI JE!!
!


LJUBAV

Ljubav, ljubav, to spominju svi,
al' prava ljubav to smo mi.
Možda ju ne razumiješ ti,
možda ju ne razumijem ja,
ovo između nas je ljubav
i to nek se zna.


Ako ju i ne shvatiš
i kad nekog ostaviš
više se ne vratiš,
znaj, ona je uvijek uz tebe
i pomoći će ti da upoznaš sebe
.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

*SVAŠTA*

Upri i komaj



hearts

chad michael murray

Možeš biti
Samo osoba
Na ovom SVIJETU,
Ali za nekog ti
Si cijeli SVIJET!


chad michael murray


Oči su ti izdajico
Plave
Svaku vijest mi
Prije tebe jave,
Ono što mi tvoje
Usne šute...
Govore mi oči
Kad se mute...

chad michael murray!!!!

Ljubav je cigareta,
Poljubac je dim...
A pepeo tužna
Uspomena
Što ostaje za tim!!!


Chad Michael Murray!

Jebeš život kad duša
Pati, kad čovjek
Čovjeka ne može da
Shvati...
Jebeš život kad ti
Duša vene... i kad
Živiš od
Jebene
USPOMENE...

cry

Večeras neću
Plakat
Jer suze nisu
Ljek,
Al ove zapamti
Riječi
VOLJET ĆU TE
Zauvijek...


cry

Srušit čemo školu,
Taj luđački dom,
Učiteljsko vijeće plakat će za njom.
Štreberi će nositi cvijeće na grob,
A ja ču vikati nisam više rob...

Image Hosted by ImageShack.us


The day
I will stop loving
You
Is the day
When I close
My eyes
4ever...


close eye think of u

*O n@m@*

IME: Luana
PREZIME: nije bitno
ŽIVIM: nije bitno
TRENIRAM: -plivanje
FRENDICE: -Ena,
-Vale,
-Elen
,
-Monika,
-Tina,
-Nika,
-Lara,
-Marta,
-Anja,
-Petra,
-Dorotea,
-Golda,...
FRENDOVI:-Šterpin
-Lorenzo,
-Gerzo
-Edi
-Danijel,
-Nino,
-Luka,
-Karlo,...
moj msn: lulla96@msn.com


IME: -Ena
PREZIME: nije bitno
ŽIVIM: nije bitno
TRENIRAM: -plivanje
VOLIM: -plivanje
-fjendove
-životinje
-spavati...
NE VOLIM: -učiti,
-školu,
-anonimce koji
seru po blogu,
-lektiru,
-kukce...
NAJ FRENDICE: -Luana,
-Tina,
-Vale,
-Elen,
-Deina,
-Monika,
-Emma,
-Tea,
-Adriana,
-Cate,
-Nicol,
-Miriam...
NAJ FRENDOVI:-Robi
-Nino,
-Daniel,
-Karlo,
-Dino,
-Antonio,
-Aldo...


flying hearts


1. Barem dvoje ljudi na svijetu te
voli toliko da bi dali život za tebe.
2. Barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na bilo koji način.
3. Ako te netko mrzi onda je to zato
jer želi biti poput tebe.
4. Tvoj osmjeh svima donosi sreću,
čak i onima koji te ne vole.
5. Svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi.
6. Nekome si centar svijeta.
7.Da nema tebe netko sada ne bi živio...
8. Ti si poseban/na i jedinstven/a.
9. voli te netko za koga ni ne znaš da postoji.
10.Kad napraviš i najveću grešku, nešto
dobro uvijek izađe iz toga.
11. Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na
tvoja leđa, gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja
leđa naslonio/la na svijet.
12.Kad misliš kako nema šanse da dobiješ
ono što želiš, vjerojatno to nećeš niti dobiti.
Ali ako vjeruješ, prije ili kasnije ćeš dobiti upravo
ono što želiš.
13.Uvijek pamti dobivene komplimente,
a zaboravljaj uvrede i kletve.
14. Uvijek reci nekome što osjećaš za njega,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to sazna.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar.

flying hearts


NAJLJEPŠI DAN?
Danas...
NAJLAKŠA STVAR?
Pogriješiti...
NAJVEĆA PREPREKA?
Strah...
NAJVEĆA POGREŠKA?
Napuštanje...
IZVOR SVIH ZALA?
Egoizam...
NAJLJEPŠA RAZONODA?
Posao...
NAJGORA PROPAST?
Malodušnost...
NAJBOLJI UČITELJI?
Djeca...
PRIMARNA POTREBA?
Komunikacija...
NAJVEĆI IZVOR SREĆE?
Biti koristan drugima...
NAJVEĆA MISTERIJA?
Smrt...
NAJVEĆA MANA?
Loše raspoloženje...
NAJOPASNIJA OSOBA?
Lažljivac...
NAJGORI OSJEĆAJ?
Ogorčenje...
NAJVEĆI POKLON?
Oprost...
NEPROCJENJIVA VRIJEDNOST?
Vlastiti dom...
NAJBRŽI PUT?
Ispravan put...
NAJUGODNIJI OSJEĆAJ?
Unutarnji mir...
USPJEŠNA OBRANA?
Osmijeh...
NAJBOLJI LIJEK?
Optimizam...
NAJJAČA SILA NA SVIJETU?
Vjera...
NAJPOTREBNIJE OSOBE?
Roditelji...
NAJLJEPŠA STVAR OD SVIH NA SVIJETU?
Ljubav...



waiting for a better day


Ovaj naš život ima lažan
sjaj,taman kad pomisliš
da ljubav je prava,a ono
kraj.Zato ljubi i ne misli na
krizu,jer jedino život nema
reprizu!



Bilo je to davno,
neznam točno kada,
voljela sam jedno biće,
voljela sam gada,
nije teško reći voljela
sam gada,
teško je reći
volim ga i sada!


lips


Voli onog tko voli tebe,
al pazi da te ne zajebe,
kad ti kaže umrijet ću zbog tebe,
ti mu reci umri ko te jebe.


love you


Ljubav je jaka,
ali nije za đaka,
oprosti mi Bože,
bez nje se ne može!!!

flying dimond heart



četvrtak, 22.05.2008.

...Please don`t stop the music music...

ejjj ljudi...pa di ste mi vi...nigdje vas nema...ništa nam ne komatecry...mi vama stalno ostavljamo preko deset komentara a vi nama vratite samo jedan ili dva...niste fer...ali nema veze...najvažnije je da imamo četiri dana slobodna...tooothumbup...nadam se da ste i vi sretni...baš je ludo ja stalno visim na kompu i ne odvajam se od njega... probudila sam se u osam ujutro i još se nisam obukala nego sam u pidžami...ovako,da prijeđemo na stvar:u petak,subotu i nedjelju bile smo na natjecanju...bilo nam je super jer su tamo bila osam apuagana...i mi smo uživale i cijelo smo se vrijeme spuštale po njima...ali zato nismo plivale baš dobro...prvo smo plivale 100 kraul:Ena:1.14.18 a ja 1.15.89...Ena je došla 18.,a ja 24....plivale smo jako loše...onda sam ja plivala 50 delfin:36.21 i došla sam 13....mogla sam i bolje...poslije je Ena plivala 100 leđno:1.26.29 i došla je 16.,a nakon toga smo plivale 50 kraul:ja:32.08,a Ena 32.97,ja sam došla 3.,a Ena 6...i ušle smo u finale koje smo plivale popodne nakon svega...onda smo još plivale 50 leđno:ja:36.86,Ena:37.62...ja sam došla 3.,a Ena 5....u tome nije bilo finala pa sam ja dobila medalju...i nakon svega smo plivale finale na 50 kraul:ja:30.46,Ena:32.84...ja sam došla 1. a Ena 7....ja sam dobila medalju,20 eura,kišobran,knjigu za kuhanje i neku igru...i to je sve o natjecanju...ludo smo se zabavljali...a sada malo o svemu ostalom...moram vam se pohvaliti da su reprezentativci iz nogometa došli kod mene u Rovinj i išla sam ih jučer gledati...u četvrtak nisam bila zbog glupog treninga u Medulinu....taj bazen će se raspasti kako je grozan....sve pločice su razbijene...ma fuj!...ja tamo neću više ići na trening...i sve je puno soli...nmv...ja jučer nisam bila na treningu u Dugoj Uvali jer nama trener nije ništa reko...samo velikima je reko...još bolje jer su imali trening dva i pol sata..nisam luda da idem...ja sam ljepo uživala doma...danas idem na rođendan od sestrične...jedva čekam...biti će nam pre ludo...ništa to bi bilo sve u ovom postu nadam se da nije pre kratak...komentari me ne zanimaju jer ste počeli štekati i malo nam komate...mi ćemo pisati postove kad nam se bude dalo...vidimo se ljudi!!pozzach & kissach...

by:Luana

evo vam i jedna slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| CoMeNtIrAj (50) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.