TO SMO MI...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(P.S.- TO SMO MI, I P.K. ARENA...)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
(A TO SAM JA, ENA, AL KAD SAM BILA FOOL MALA...)
HE, HE...

*Slike*

Kako vam se sviđa naš blog?
Pa...dobar je!
Niti malo!
Super je!
Obrišite ga!
Fuj!
Nema boljeg bloga!
  
pollcode.com free polls



Sta od ovoga slusate?
Cajke
Hip-hop
Pop
Rock
Techno
Metal
Punk
Starce
  
pollcode.com free polls



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


flying hearts


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



love


LoVe

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Flying Heart


the flying hearts

hearts

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


true statement

heart

LJUBAVNE PJESMICE

Ti koji imaš najljepše oči.
Neka vjetar ti nosi sve moje riječi.
Neka mjesec te ljubi umjesto mene.
Ti sanjaj o toploj zvjezdanoj noći,
a ja ću sanjati tvoje oči.


Kada ti vidim u očima sjaj,
kada se nasmiješ oko sebe
osjetim raj, a kada ugledam
lice kao što je tvoje shvatim da anđeli ipak postoje!
!


AKO ME VOLIS, NE PRICAJ NIKOME.
AKO ME ZELIS, NE DAJ ME NIKOME.
AKO ME LJUBIS, LJUBI ME NJEZNO.
AKO NI JEDNO OD TOGA NIJE,
VRATI MI SRCE, OPROSTENO TI JE!!
!


LJUBAV

Ljubav, ljubav, to spominju svi,
al' prava ljubav to smo mi.
Možda ju ne razumiješ ti,
možda ju ne razumijem ja,
ovo između nas je ljubav
i to nek se zna.


Ako ju i ne shvatiš
i kad nekog ostaviš
više se ne vratiš,
znaj, ona je uvijek uz tebe
i pomoći će ti da upoznaš sebe
.

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Vekyca

*SVAŠTA*

Upri i komaj



hearts

chad michael murray

Možeš biti
Samo osoba
Na ovom SVIJETU,
Ali za nekog ti
Si cijeli SVIJET!


chad michael murray


Oči su ti izdajico
Plave
Svaku vijest mi
Prije tebe jave,
Ono što mi tvoje
Usne šute...
Govore mi oči
Kad se mute...

chad michael murray!!!!

Ljubav je cigareta,
Poljubac je dim...
A pepeo tužna
Uspomena
Što ostaje za tim!!!


Chad Michael Murray!

Jebeš život kad duša
Pati, kad čovjek
Čovjeka ne može da
Shvati...
Jebeš život kad ti
Duša vene... i kad
Živiš od
Jebene
USPOMENE...

cry

Večeras neću
Plakat
Jer suze nisu
Ljek,
Al ove zapamti
Riječi
VOLJET ĆU TE
Zauvijek...


cry

Srušit čemo školu,
Taj luđački dom,
Učiteljsko vijeće plakat će za njom.
Štreberi će nositi cvijeće na grob,
A ja ču vikati nisam više rob...

Image Hosted by ImageShack.us


The day
I will stop loving
You
Is the day
When I close
My eyes
4ever...


close eye think of u

*O n@m@*

IME: Luana
PREZIME: nije bitno
ŽIVIM: nije bitno
TRENIRAM: -plivanje
FRENDICE: -Ena,
-Vale,
-Elen
,
-Monika,
-Tina,
-Nika,
-Lara,
-Marta,
-Anja,
-Petra,
-Dorotea,
-Golda,...
FRENDOVI:-Šterpin
-Lorenzo,
-Gerzo
-Edi
-Danijel,
-Nino,
-Luka,
-Karlo,...
moj msn: lulla96@msn.com


IME: -Ena
PREZIME: nije bitno
ŽIVIM: nije bitno
TRENIRAM: -plivanje
VOLIM: -plivanje
-fjendove
-životinje
-spavati...
NE VOLIM: -učiti,
-školu,
-anonimce koji
seru po blogu,
-lektiru,
-kukce...
NAJ FRENDICE: -Luana,
-Tina,
-Vale,
-Elen,
-Deina,
-Monika,
-Emma,
-Tea,
-Adriana,
-Cate,
-Nicol,
-Miriam...
NAJ FRENDOVI:-Robi
-Nino,
-Daniel,
-Karlo,
-Dino,
-Antonio,
-Aldo...


flying hearts


1. Barem dvoje ljudi na svijetu te
voli toliko da bi dali život za tebe.
2. Barem 15-ero ljudi na svijetu te
voli na bilo koji način.
3. Ako te netko mrzi onda je to zato
jer želi biti poput tebe.
4. Tvoj osmjeh svima donosi sreću,
čak i onima koji te ne vole.
5. Svake večeri netko misli na tebe
prije nego što zaspi.
6. Nekome si centar svijeta.
7.Da nema tebe netko sada ne bi živio...
8. Ti si poseban/na i jedinstven/a.
9. voli te netko za koga ni ne znaš da postoji.
10.Kad napraviš i najveću grešku, nešto
dobro uvijek izađe iz toga.
11. Kad pomisliš da se čitav svijet svalio na
tvoja leđa, gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja
leđa naslonio/la na svijet.
12.Kad misliš kako nema šanse da dobiješ
ono što želiš, vjerojatno to nećeš niti dobiti.
Ali ako vjeruješ, prije ili kasnije ćeš dobiti upravo
ono što želiš.
13.Uvijek pamti dobivene komplimente,
a zaboravljaj uvrede i kletve.
14. Uvijek reci nekome što osjećaš za njega,
ljepše ćeš se osjećati kad ta osoba to sazna.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, imaj vremena
da mu daš do znanja koliko ti je dobar.

flying hearts


NAJLJEPŠI DAN?
Danas...
NAJLAKŠA STVAR?
Pogriješiti...
NAJVEĆA PREPREKA?
Strah...
NAJVEĆA POGREŠKA?
Napuštanje...
IZVOR SVIH ZALA?
Egoizam...
NAJLJEPŠA RAZONODA?
Posao...
NAJGORA PROPAST?
Malodušnost...
NAJBOLJI UČITELJI?
Djeca...
PRIMARNA POTREBA?
Komunikacija...
NAJVEĆI IZVOR SREĆE?
Biti koristan drugima...
NAJVEĆA MISTERIJA?
Smrt...
NAJVEĆA MANA?
Loše raspoloženje...
NAJOPASNIJA OSOBA?
Lažljivac...
NAJGORI OSJEĆAJ?
Ogorčenje...
NAJVEĆI POKLON?
Oprost...
NEPROCJENJIVA VRIJEDNOST?
Vlastiti dom...
NAJBRŽI PUT?
Ispravan put...
NAJUGODNIJI OSJEĆAJ?
Unutarnji mir...
USPJEŠNA OBRANA?
Osmijeh...
NAJBOLJI LIJEK?
Optimizam...
NAJJAČA SILA NA SVIJETU?
Vjera...
NAJPOTREBNIJE OSOBE?
Roditelji...
NAJLJEPŠA STVAR OD SVIH NA SVIJETU?
Ljubav...



waiting for a better day


Ovaj naš život ima lažan
sjaj,taman kad pomisliš
da ljubav je prava,a ono
kraj.Zato ljubi i ne misli na
krizu,jer jedino život nema
reprizu!



Bilo je to davno,
neznam točno kada,
voljela sam jedno biće,
voljela sam gada,
nije teško reći voljela
sam gada,
teško je reći
volim ga i sada!


lips


Voli onog tko voli tebe,
al pazi da te ne zajebe,
kad ti kaže umrijet ću zbog tebe,
ti mu reci umri ko te jebe.


love you


Ljubav je jaka,
ali nije za đaka,
oprosti mi Bože,
bez nje se ne može!!!

flying dimond heart



petak, 29.02.2008.

I NAPOKON 200 KOMENTARA...

hy...ljudi....
piše vam Luana...kao što piše u naslovu:napokon 200 komentarayes...to je bila Enina želja i ja sam morala čekati da joj ju vi ispunite...pa sam to napokon doćekala jer su komentari nekoliko dana stajali na 191 komentar a nitko nije htio ostaviti još 9 komentarano...evo da krenemo s normalnim postom:
Mi smo bile u Rijeci 23.02.2008,tj. u subotu.imale smo ponovo natjecanje jer smo morale isplivati limit.plivale smo svaka dvije discipline:100 kraul i 100 mješovito.mi smo plivale izvan konkurencije jer je to bilo natjecanje za klince...ja sam otplivala limit na 100 kraul,a na 100 mješovito nisam.Ena je otplivala i 100 kraul i 100 mješovito.bile smo presretne jer imamo dva limita,a to znaći da idemo na državno u Zagreb.yesu Zagrebu ćemo biti tri dana,i u petak nečemo ići u školu.thumbupto je za nas super...to je sve što se tiče plivanja...
sada ću ja malo o mom životu,a slijedeći post kad Ena bude pisala ona će pisati o svom životu.ovako:u školi je kao i uvijek dosadnoheadbang...pa nečemo o školi!
u petak sam bila na parlaonici:kao fol.mi smo se dogovorili da ćemo ići u grad ali neki nisu htjeli jer je skoro cijela škola išla u gradmad...pa smo igrali bocu zapovjedi...uf grozota...svi neki ljevi dečki su se tamo folirali i s nama je bio neki štreber...joj izgleda kao peder...bljak...meni se gadi...a s njim moram sjediti na hrvatskom...bar ću imati pet! hahahaha...evo to je to....
sada sam bila na rođendanu od frendice i bilo je baš ludo i odmah kad sam došla otišla sam pogledati dali smo dobile 200 komentara...danas ujutro se nije moglo na niti jednom blogu ući u komentare i komati... pa sam sada došla provjeriti dali se može...
Mi smo vam stavili puno novih slika i nekih tekstova u bokseve,pa pogledajte...skroz na dnu su...i kao što vidite stavile smo novi dizajn...nadam se da vam se sviđa...idem ja malo komentirati okolo...
ovako...trebalo vam je dugo da nam ostavite ovih 200 komentara,
pa je moja želja malo manja,
a to je:180 komentara ili nema novog posta...e da...

ae...uživajte...

pozz...

evo jedna mala slika:
Image Hosted by ImageShack.us



| CoMeNtIrAj (233) | PriNtAj | # |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.