enceladus

nedjelja, 19.06.2005.

onanija po eu normama

danas sam se probudio u podne. pored mene je ležala sirena. protrljam oči i sirena nestane.(!). otvorim tv, a na teveu emisija o punicama i zetovima. nakon toga rasprava o muško ženskom prijateljstvu. neoriginalno, ali uvijek gledljivo svekolikom pučanstvu. nakon recikliraniog doručka pristupio sam sondi i odletio za enterprise. kapetanica je imala specijalnu zadaću za mene. oslikati platno tehnikom akvarela koje će smjestiti u svoju kabinu. na slici trebaju biti pogonski agregati romantično stilizirani. to sam riješio u par minuta i vratio se svakodnevnim zadaćama na zemlji. malo tjelovježbe, pa u zatvor izdržati kaznu za nepropisno parkiranje službene letjelice. u zatvoru su kolege uglavnom kratili vrijeme onaniranjem. a upravitelj im je violinom ugođavao ritam. poslijepodne, nakon izdržane kazne, slijedila je zadaća kontroliranja svemirskog prometa na škurinjama. za one koji ne znaju, škurinje su kvart u rijeci. sjeo sam na svemirsku krstaricu broj 5 i sa pristojne udaljenosti doznačivao dozvole za slijetanje. slijedilo je predavanje na medicinskom fakultetu. danas je predavao učitelj iz susjedne galaksije mlječni put 2.8%mm. jako puno smo naučili zahvaljujući implatantima koji se priključuju direktno na moždane vijuge. navečer sam podigao diplomu diplomiranog liječnika i tako stekao još jednu diplomu obaveznog znanja. no dosta o meni, danas je padala kisela kiša i skiselila je sve bakterije po rijeci. psi su ostali zbunjeni jer nisu mogli prepoznati miris svoje mokraće i pronaći svoje životno područje. no životinje u zološkom vrtu nisu imale tih problema, one su ipak umjetni hologrami. ali, ne treba se igrati i gurati prstiće u kaveze. iako hologramima hrana ne treba. u zološkom vrtu danas je bio dan narodnjaka, što je privuklo velik broj posjetitelja koji se opuštaju uz zvuke miroslava ilića i lepe brene. ajoj. ne mogu više. molim književne kritičare da ocjene ovu moju prvu svemirsku prozu zasluženim ocjenama od 4 do 5. hvala

- 17:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>