enax@net https://blog.dnevnik.hr/enax

utorak, 24.06.2008.

Da Vas upoznam s mojim micekom!

Moj micek je važan dio mog života, pa sam ga opisala kao personu. On je debeli, okrugli, proždrljivi, narančasti, radoznali, psomrzeći, kandžooštreći, umiljati, bebasti, narančatooki, lijeni mačak po imenu Garfield zubo . Toliko me voli i samo se meni odaziva kada ga zovem (zbog čega mi djed zavidi, heh, eheh naughty ). Kada stanem blizu njega, mazi mi se o noge. Kada sjednem, svali mi se u krilo i moram ga šmajhlati (tako kaže moja baka). Kada jede, izgleda kao da se priprema na desetogodišnji post, a ne za spavanje i doručak. Ne voli se penjati jer se jednom ispod njega svinula jedna tanka grana i tresnuo je kao atomska bomba. Uostalom, tko kaže da se mačke uvijek dočekaju na noge? eek Izgleda da se to ne odnosi na mojeg mačka (ako već nije evoluirao u sljedeći oblik - bradavičastu svinju). Voli se zavlačiti na skrovita mjesta, naravno, dovoljno široka za njega.
Koliko od se puta naljutim na njega zato što je uništio bakin najljepši cvijet, obavio nuždu na krevetu, porušio sve stvari na stolu u potrazi za hranom, toliko ga zavolim! cerek Poseban je odnos između ljubimca i vlasnika. Samo još jedna stvar o njemu - on je križanac perzijanera i tigrice.
Ovaj post stavljam u poeziju jer je moj mačak kao poezija u pokretu. Nova vrsta poezije - boom trsh meow chomp slurp poezija.

24.06.2008. u 13:21 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Za sve koji vole čitati, sk8ati i razgovarati.

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Moje naj stranice

www.warehouse-sk8.com
a mail im možete poslati na:
info@warehouse-sk8.comsmijeh

volim, ne volim

cerek
rock, pop, poprock, metal, sk8, ljeto, more, razgovor, dečke, prijatelje, pisanje, plavu, bijelu i rozu boju, cool kape...

headbang
tračanje, narodnjake, bolnice, neuspjeh, matematiku.