četvrtak, 14.12.2006.

EVO JEDAN VIDEO


THE SAINTS ARE COMING..............
od mog green daya..............sa U2..........


ej ljudi pošto neznam šta da pišem stavila sam vam video...evo sad sam se vratila sa tjelesnog...uf....ocjenjivala je stoj i ja naravno dobila 5.....tak sam se bojala...al et..ej sad sam skidala jedne odlične icon slike(kao što imam u boxu)....odlične su...na ovoj stranici....u stvari neznamm adresu...
uglavnom tak neš......kupilaa si novi OK....imaq odlini poster od pink...dobije se i od Borata...
mislim mene baš briga al ajd....i još ima 13 pet postera...kak su cjut životinje....neznam više šta da pišem..da da... moram učit.... danas pišemo test iz prirode i engleskog...još nekoga pita hrvatski...možda i zemljopis ...ali nastavnica neće imat imenik...jer su informacije...skoro od svih iz raza će doć mama i tata....veeeee.......joj šta daa pišem ajd idem ja štreba (...hehe....)......POZZ.....

EVO VAM PAR SLIKA.....................
Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

- 07:56 - Tvoje riječi ( 25 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.