sVaŠTa

evo koliko vas je bilo na mom blogu:

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws



ViDeO

Ciara - Like a Boy


Cascada - Truly, Madly, deeply


Cascada - Miracle


Pink - Dear Mr. President


Pink - U+UR Hand


Avril - My Happy Ending



EvO I maLo SljIkiCa

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Cursors - Get this Cursor




Name 1:
Name 2:


Loves-O-Meter
From Go-Quiz.com

.....pogled na sat.....

00.00 - voli te
01.01 - prati te ljubav
02.02 - srest će te se
03.03 - jako te voli
04.04 - nikad te neće zaboraviti
05.05 - zaljubit će se u tebe
06.06 - pomirit će te se
07.07 - vara te
08.08 - ljubomora
09.09 - telefonski poziv
10.10 - plavi dečko te želi vidjeti
11.11 - jedan dečko te voli
12.12 - sex
13.13 - crni dečko te voli
14.14 - želi tvoj poljubac
15.15 - želi te opet
16.16 - dogodit će ti se nešto loše
17.17 - poljubit će te se
18.18 - dugo će te voljeti
19.19 - netko koga ne znaš te voli
20.20 - čeka te
21.21 - sviđaš se onom na koga misliš
22.22 - vidjet će te se
23.23 - predložit će ti...

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

COOL SMS-ovi!!!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Recept za sreću: 2 kg ljubavi, 1 kg želja, 2 lijepe sudbine, ali sastojak bez kojeg ništa ne vrijedi jesi ti! Gdje da te kupim?

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ove će zime pahulje snježne biti svjedokom ljubavi nježne. Koraci po snijegu vode k sreći, koliko te volim, vrijeme će reći!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Netko u srcu čuva sreću, netko dio sna, netko komad ljubavi, a tebe anđele, čuvam ja!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

U 3 minute ljubljenja potroši se 12 kalorija. Ja ih moram potrošiti nekoliko stotina. A da mi pomogneš u tome?

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ja nemam drugi dom, osim u srcu tvom. Osim tebe nikoga na svjetu nemam ja. Tko će ruku da ti da kad dođu vremena zla? Tko će ako neću ja?!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Duboko je more, a u moru školjke, zbog ljubavi đaci dobivaju dvojke!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Onaj tko te rasplakao nije vrijedan tvojih suza, a onaj tko ih je vrijedan neće te rasplakati!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Sjedim sama na cesti i promatram dvije sjene. Gledam te dok ljubiš drugu, a znam da voliš mene!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ti si svjetlost u tami života, ti si mojoj glazbi nota, ti si beskrajna tema za moje sne, ti si meni sve!


x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Moje srce kao vatra gori, diše za prijatelje koje voli. Sad znam zašto Bog prijatelje stvori, jer oni su nada dok sudbina boli!

x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Imam jednu prijateljicu sjsjnu, ona mi kaže svaku svoju tajnu. Uvijek će ona prijateljica moja biti i dio mog života uvijek krasiti!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ovaj SMS možda je samo jedan u nizu, ali pomaže mi da te osjetim blizu. Udaljeni smo mnogo, možda i previše, ali do tebe mi je stalo najviše!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Kad bi mi netko ponudio 1001 želju, moja bi prva želja bila da me voliš ti, a ostalih tisuću da mi se ostvari prva.
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Pretvaraš kamen u prah, suze u smijeh, tamu u svjetlost, tren u vječnost, godinu u vijek, otrov u lijek... Kad možeš sve, dođi i poljubi me!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Kadkad želiš, a želja se ne ostvari... Kadkad ti se plače, a suze ne mogu teći... Kadkad ono što osjećaš poruka ne može izreći.
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Vrijeme je... presporo za one koji čekaju, predugo za one koji žaluju, prekratko za one koji uživaju, ali za one koji se vole - vrijeme je vječno!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Tisuću riječi je previše, jedna je premalo, ali dvije govore sve: VOLIM TE!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Volim te i ako je to grijeh, molit ću Boga da mi taj grijeh nikada ne oprosti.
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

U mom srcu već odavno je iščezla nada da ću pronaći luku gdje se mogu skriti, kad usred olujnog mora nađoh tebe - luku moju gdje ću vječno biti!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Trebaš mi kao zori sunce, kao suncu zrak, kao kiši kap, kao plimi oseka, kao tišini nemir... kao krv veni - tako ti trebaš meni.
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Pustila sam suzu u more. Prestat ću te voljeti kad je pronađeš.
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Svitanja bez tebe puna su praznine, kad oblaci pišu tvoje ime...
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

U kasnu noć, kad grad utone u san, ja samo zbog tebe čekam novi dan!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Tražio sam neke druge oči, ljepše nego što su tvoje, ali kako da ih nađem kad takve oči ne postoje!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Tvoj je poljubac slađi od meda, ti si ono što meni u životu treba!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ti si malo mače što po srcu grebe, volim taj ožiljak, jer je od tebe. Uz taj ožiljak jedno ime piše, to je tvoje ime i volim ga najviše!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Nema vatre bez suhih drva, ni ljubavi kao što je prva!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Nisam pjesnik da pjesme pišem, niti vrijeme da boli brišem, nisam dijete, nisam ni žena, samo znam da sam zaljubljena!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Život je lijep kad se živjeti zna, uzmi sve lijepo što život ti da! Sreća je kratka i živi zbog nje, ne tražiš li previše, dobit ćeš sve!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe! Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli, pročitaj poruku ovu i znat ćeš tko te iskreno voli!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Život je bez ljubavi kao noć bez jutra, kao danas bez sutra, kad ti je duša prazna, samoća je najgora kazna!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ti si tu kad mi treba utjeha, kad sam tužna, ti mi daruješ mnogo smijeha. Nikad me nisi izdala, najbolja si prijateljica i zato ti hvala!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Ostavljaš djevojku što voljeti je znala, a uzimaš onu što laž ti je dala. Bacaš u more sve one draži, al' zapamti jedno: što ostaviš, to više ne traži!
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

Iako glumim da mi do njega nije stalo, za zagrljaj njegov sve bi srce dalo. Iz ravnodušnosti ljubav se krije, zar nikad nećeš shvatiti koliko do tebe stalo mi je?
x..x..x..x..x..x..x..x..x..

  ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


jEs oR nO

design by aNjIcA =)

nesto malo i o meni....lol

ime: Helena
prezime: nevažno
godine: 14
naj glumac: Jeremy Sumpter,
Chad Michael Murray, Orlando Bloom
naj piće: Coca-cola
naj jelo: naravno, pizza
naj film: Titanic, smrc....
al ima ih jos dosta dobrih....
Naj pjesma: My Heart Will Go On
( Titanic, Celine Dion )

Volim: spavati, zgodne dečke (a tko nevoli)
čokoladu, dobre filmove,
frendice, mobitel,
životinje, plesati,
svoj komp, ići van,
more, svoju simpucerek kiss cerek kiss

Ne volim:
dosadne, umišljene,
bahate ljude, školu,
kad sam bez love na mobu,
kad me netko zivcira,
ljude koji se prave vazni i da sve znaju,
ic s dosadnim drustvom van,
kad ljudi kopiraju ili uzimaju tude ideje,
umisljene sminkerice koje misle da su miss svijeta,
a podotovo ne volim kad mi drugi ljudi vrijedaju frendice...ajme poludim

LinKicHi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


x...Moj drugi blog, ehe
x...Matea...x nut thumbup eek
x...Bolesnikinja...x thumbup
x...stefi...x thumbup
x...Petra...x moja sestra headbang burninmad bang mad thumbup
x...Petra...x od matee sestra thumbup smijeh party
x...Ma%u0161a...x thumbup mah mouthwash
x...Anamarija...x smijeh mah zujo
x...en@...x thumbup
x...klara...x nut smijeh
x...gLupA i JoS gLuPljaA...x thumbup smijeh
x...Marijana...x thumbup smijeh
x...Dee Dee...x thumbup
x...Antea...x thumbup
x...Maja...x thumbup smijeh yes
x...cool stuff...x thumbup
x...iva...x thumbup
x...luky...x thumbup

x...1angel1...x thumbup

UpiSi sE u KNjiGu GoStiJU!!!

Koliko je sati???




SljIkicE

Image hosting codes

MySpace Layouts images




Animation Miscellaneous Images




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Animal Glitters

Animal Glitters



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-25

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




utorak, 06.03.2007.

novi post

evo ljudi evo napokon novi post

he he

e sad ovako

nedavno sam se prijavila na natjecanje iz biologije
iiiiiiiiiii

i bila sam druga

he he

falila su mi dva boda da prođem dalje

joj puknucu burninmad headbang mad bang nut

he he

al kaj ćeš život je takav

no još nije gotovo

onda sam išla na natjecanje iz prve pomoći

sam da se zna natjecanje je bilo u cankarici

he he

iiiiiiiiiiiiii

i bili smo bome prvi

profa se nije nadala tome i bila je sva sretna

he he

fora

sad idemo dalje

nadam se da ću imati pet iz prve pomoći

he he

danas se nije niš posebno dogodilo

imali smo ujutro školu
prva tri sata smo gledali film
ovaj treći sat nije bilo profe iz zemljopisa pa smo imali hrvatski

gledali smo film Tko pjeva zlo ne misli

ok je filma

nakon film je ostalo još pol sata pa smo rješavali pitanja u vezi filma

onda je išla otvarati

jednu curu je otvorila i pitala i mene je pitala

dobila sam 5

iz medijske kulture

he he

kaj da vam još kažem

e da proglasili su nas najgorim razredom na školi

juuuuupi

he he

jedan tip je dobil ukor pred isključenje i još su mu zvali staru

tip si je pod satom kemije upisal peticu iz povijesti u rubriku u koji profa uopće ne upisuje ocijene

onda su zvali profu i utvrdilo se da taj tip nema ni jednu peticu
he he

i tak

niš ljudi
ja sad moram ići jer nas sutra pita biologiju cijela dva sata
tak da se moram primiti knjige

ajd nadam se da ću sada imati malo više vremena tak da napišem još koji post

aj ljudi

nadam se da ćete mi ostaviti bar nekih 100 komentara inače nema novog posta

bye-bye



| OsTaVi I tI kOjI kOmEnTaR (48) | PrInTaNjE | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.