i'm sure all that glitter's gold

eto dugo nisam pisala................blogovi ispali iz mode, heh.......... a toliko toga se izdogadjalo.........
drugo polugodiste se vec zakuhalo odavno, krenuli testovi ispitivanja i sve.......
i ne zelim previse pisat o onom sto se sve desilo, o nadimcima,klubovima,svadjama, jer nije mi zivot bio bajan (kao inace :) ) zadnjih mjeseci............zbog "najboljih prijatelja" ........ ili samo najboljih treba pod navodnike..............neznam vise nista........

ali sada je sve ok.............zapravo super..........iako se dogadjaju neke stvari koje me znaju nazivcirat ili zapalit na bilo koji nacin , bitno da mi nije dosadno u zivotu.........a to siigurno nije.......... woow.......

"zivi zivot izmedju dva daha, #nesta nesta# bez ijednog predaha"

sad bar znam kome mogu skroz vjerovati, shvatila sam ko je vrijedan mog vremena i zivciranja, i ko nije...............iako se neki dan dogodilo nesta jaako lose, al to ce se rijesit, sigurna sam........

jbt prijateljstvo je uvijek bilo kompliciranije od ljubavi.......al aaj dobro, valjda zato sto je ljubav slijepa.....a prijateljstvo se trudi ne vidjeti......al ipak vidi...... itd itd mogla bi pricu o tome al mi se ne da.......ne da mi se ni pisati ovaj post, samo mi nije jasno zasto sreca nije jednostavna stvar ko sto je bila. naravno govorim sad osobno. jbg. al ocito da svakom nekad dodje da posalje zivot u pm, al dobro, sad ce srednja koju svii jeedva ceekamooo.........!.........
i nez sta da vam jos kazem, osim da sam dosla do puuuuno spoznaja u zadnje vrijeme , tako da ako budete imali problem, ako budete osjecali da vise nista ne valja, da ste sami , itd, obratite se iskusnoj, da moje jaaako lose iskustvo bude od pomoci bar nekom, i da ucite na mojim glupim greskama. ne da mi se pisat, al opet imam potrebu,

NITKO NIJE VRIJEDAN TVOJIH SUZA. A ONAJ TKO JE NIKAD TE NECE RASPLAKATI.

mislim da bas i nije tak.
ljudi ne bi trebali plakati. Bog nije trebao stvorit zlo , tugu, . neki mi kazu . pa nije to Bog izmislio nego ljudi, pa sto nas je Bog stvorio take glupe. gdje je On uopcee?????

poz svimaa ;) sto naravno ne podrazumijeva bas SVE ;) ;) ;) ;)

27.01.2009. u 18:39 | Broj komentara 10 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@