prvi snijeeeeg =)))))

evo mee.......
ovaj nov dizzić mi je Jura poslao.......kiss

inace............
jucer bilo predobro........
Anica i ja isle na otvarajne klizalista...........ahaaaaa
dosli , vec se pripremili za naguravanje u guzvari, al ad ono - klizaliste PRAZNO nema zive duse.........
samo prosla kraj nas Nora s neke svoje dvije cure......... Norka je inace isla sa mnom u raz od drugog do cetvrtog i bila mi best frendica.......... perverzna kulericaa zubowave
i Ania i ja u lotos na pizzu........ i napricale se i smijale cigicima od kojih je jedan licio na Snopp Dogga ...... hehheehe zubozubozubozubozubo
i onda malo prolunjale gradom ..... i napricale se.........i imale priviđenja hehe
i odjednom, oko devet , pocne nesto puhat........i mi udjemo u pan kupit nest za pit , (ja sam kupila SMART iako me Anica lijeeeepo upozorila........al nee.........) i kad smo izasli, boKteee....... puuuše, pljušti kiša, lišće okolo leti, neemoš vjerovat, odjednom oluja.........
i tak se mi zaputile prema škloli da se sakrijemo.......i ovajj.......i da .........ja popila onaj smart, i nakon par gutljaja, ko da sam popila bocu piva........a ne vocnog soka (da vocnog.......ahaaaaa)bangbang
i ja crkavam a Anica me gleda ko konja........a ja ko konj gledam ono drvo sto se nekako od vjetra nagnulo ko da ce past...........skoro nas vjetar odnjeo............ zubozubo
i Anica i ja jedva odrzavamo ravnotezu a ja se smijem ko da je neko sjeo na mene i skakljikka me i ne da i da se pomaknem........ko kad je Andjela Mariju u svlacionici hahahazubozubozubokiss

i takoo, sakrile se mi u skolu, a Anici pozlilo.....ajoojno i izasle mi van da ona malo bude na zraku , a kad ono kiša pada skoro vodoravno kolko je vjetar puhao.........al fakat

i takoo, stigao skoro moj tata po nas autom , i stigle kuci citave......i suhe......

a danas.....
danas padao snijeeeeg...............zapravo jos po noci, al ma znate......
bas mi je to kul.........obozavam miris snjega po izmi...........hihihi...........
i onda me jos i glazbena izvukla iz kuce i malo mi pahuljice smocile kosu........a bas fensi izgleda kad su mi tak snjezno bijele pahuljice zubozubo na vak crnoj kosi........
nndaa......
pjevapjevapjevapjevapjevapjevapjeva

i dobila sam šmensi kaputić i čizime............zubozubozubozubocool
hihi.....
ne znam sta bi vise pisala..........

aj pozići
Anica, Dunja, Lana, Andrea, Tihana,
Jura, Jura, Roso, Komy, Dodo, Josip
ALEN kiss (jos ne mogu vjerovat da si ono napravio..............vojim teee cry )

22.11.2008. u 21:19 | Broj komentara 13 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@