Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nemoj misliti na torticu....................nemoj misliti na torticu...........njaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjaminjamifinofinofinofinofinofinofinofinofinofino

12.11.2008. u 12:39 | Broj komentara 16 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@