tired of being sorry (E.I.)

danas mi je mama bila na informacijama.............kaze da me rarednica nahvalila, i rekla je nesto sto mi je fkt bilo zanimljivo............al mi je drago sto ima takkvo misljenje o meni.........a i podudaraju se nasa misljenja o drugima - da je puuuno ucenika postalo arogantno i bahato, ........ sad necu sve rec............ ali eto.........

a danas sam ja nesto otkrila sto mi nije drago.................. bar peto po redu razocaranje te vrste............ smatram nekog super osobom, sve najbolje mislim........i onda skuzim da nije tako..........i ugasi se jos jedna svijetla tockica mog zivota............veceras opet..........mrzim je**** dvolicnost!!!!! .headbang skuzila sam da me ovih dana ne boli toliko kad me neko udari.......mislim, boli, ali me nije toliko briga........... ak me kuzite........
prekjucer sam bila na rubu..........
ali sad sam bolje...........samo bolje, ne i dobro.........necu bit dobro dok ne cujem zadnje skolsko zvono ove godine.........
a ko zna i za tad...........
nis mi ne valja, ima par osoba koje me razumiju, malo manje koje mi mogu pomoc, i tako, ....................nije bas da nista ne valja, samo vecina..............jos je dosta stvari koje volim i u kojima uzivam...........i zbog kojih se smijem...................ali opet idem sama sebi na zivce stalno se zalim ali mislim da svi imamo takav period u zivotu nekad ........ pa eto........... moj je trenutno.......................
kak nece bit kad mi ljudi preporucuju da se izbodem nozem, ubijem i tako......... (molim da u komentarima ne komentirate ovu recenicu, jer ako i budete obrisat cu ih)

ljubim svoje svijetle točkice : Anica, Andrea, Lana, Tihana, Dunja, Jura, Marija,
uu boKte sta vas je...............
rolleyesnamcor
uziwajte mi ljubim vas finopjevakiss

29.10.2008. u 22:33 | Broj komentara 41 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@