Ana Dadić

U šoku sam totalno.........eek
Prvo je izasao kvartet (odmah se vidjelo koji su braća phillips, ona dvojica s tupastim facama, hihi) i bili ok........
A onda je izasla ona, frikuša za klavirom.........
Nesigurno se nasmjesila i sjela za klavir pricekala par trenutaka, i onda je pocelo...........
Pocela je s visokim i jaakim akordom, a ja crkla od smijeha jer je baba ispred mene skocila , al doslovno poskocila od straha, a onda se pocela i smijat sama sebi........al nisam vise obracala paznju na nju.......
Ana je ludo brzala po tipkama, i nisam znala jel se vise divim Chopinu koji je napisao nest tak zbrkano, virtuozno i jednostavno predobro, ili njoj koja je to tako odsvirala , a 93. godiste, i koja je bila toliko hrabra da je obukla onu ogavnu odvratnu haljinu neka svilena crvena s nekim čipkicama ko iz 17. stoljeca , ili njezinoj mami koja ju je pustila na pozornicu takvu............
Ajme, pa zenska ide prvi srednje, u sta ju pretvori?!
Ali sto se klavira tice, to je nesto nevjerojatno, svi su zapanjeno sutili, a kad se malo i ona smirila, kad je uslijedio malo polaksi (ali ne i laksi) dio, onda sam skuzila da sam zaboravila treptat, pa sam i to obavila cekajuc sljedeći nalet skladnih zvukova klavira..........

Kratka pauza, od dvije sekunde, dok je namjestala ruke malo vislje......ja sam znala da slijedi opet onaj akord s pocetka, jer sam vec upoznata sa Chopinovim stilom, ali ona baba to ocito nije predosjecala, neg opet ko konj skocila.........a ja joj se opet pocela smijat, ali se opet ko nadrogirana zagledala u ruke koje zapravo ni nisam vidjela od brzine...........ili od suza sto su mi zamutile vid.................vec sam zaboravila koliko mi zvuk klavira znaci..........i uskoro je zavrsila jakim akordima, a dvorana pljeskala iz sve snage..........a ja sam ju onak pogledala i tek kad se ona poklonila i krenula sa pozornice , onda pocela pljeskat i zadnja zavrsila..........
I onda opet kvartet....... i evo nam opet rukopipajuća milodrmalica zubo
Kad je pocela svirat one lagane tonove meni je dah stao – ples barunice sto MAKSIM SVIRA OBOZAVAM TOO!!!!!!!!!!!!!!!!!! A tonovi sve zesci i zesci, a meni opet suze, i ocu se srusit s one stolice.......... boKte kakva zenska..........i onda ima jedan dio gdje par puta samo trebas lupit po klaviru iz sve snage kak god oces i tu ona malo jadno to napravi, trebao bi joj Max pokazat, on lupi ko da ce ubit nekog i onak odmahne rukama........rrrrrarrrrr...........
I tak u biti zenska me skoro rasplakala i podsjetila na to koliko mi znaci taj klavir i ta glazba i na ono sto bi ja htjela, a to niko ne razumije sta se u meni svasta nesta dogadja kad cujem klavir, cisti solo zvuk pravog velikog crnog klavira...........mozda jednom pokazem svjetu..........(haha, dobro, malo sirok pojam, mozd pokazem slavonskom brodu.........?)
To su samo moje zelje za koje cu se potrudit maksimalno............


26.10.2008. u 21:48 | Broj komentara 9 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@