I hear Jerusalem bells a ringing , Roman cavalry choirs are singing..........

ma sve je kul..............

na plesu nas Braco utrenirao kad vec nije cige bilo........
al on ima svoje ideje.......

u glazbenoj samo glazba, glazba i pohvale...........
i brzina crno bijelih ociju po smedjim tipkama, ili nesto tako, tad bude jednako i svejedno..............................

sto se zadnjeg posta tice , u vezi prijatelja, to je sad ok..........tako kako sam i napisala, tako i je...........zezancija je prisutna, smijeh uvijek, ali ipak nije to ono sto je nekad bilo, a vise mi i nije toliko zao........

pod tehnickim sam se nazivcirala toliko da sam mogla sve poslat u pičku materinu ali sam ostala suzdržana..........
jebem ti kabele i vodiče i šarafe!!!!!
(onu tupavu izolaciju moram skidat i onda mi se pol onih malih šarenih čuda izvuče i onda ih ne mogu uturnit i onda jedva nekako skinem onim prahistorijskim alatom koji smo ukrali i onda opet te žičice treba uturnit u nes bijelo, al nes drugo, i onda se "potucem" za glupi šarafciger i jedva nekako napravim, i vratim šarafciger i onda skuzim da sam ih krivim redom, prvo plava pa smedja pa zuto zelena........ u k....... i onda ga sve opet odsarafim i opet zasarafim i odna ono crno cudo , utikač neki rastavljam a Ruzica tamo šizi šarafe pogubila i svadja se s Andjelom a ja poojma neam di treba onaj žuto zeleni črčak uturnit!!!!!)
Andrea , a i ostali znaju kako mi je.......
i Ružica......lol

a jos bolje je bilo kad mi je pod dodatnom iz engleskog onaj malac morao poklopit na svaku pogresku i jos se uzdigne ko da je najpametnije biće juniversa........wauu......al onda me jos onak prkosno pogleda uf pojela bi ga........da...........zubo
mrs Bolton don't work.............wauuuuuu zivu sprdacinu napravio od misiz bolton.......

sve je sad jednako.......svi moji liepi osjecaji prema svima............... ovi dani su mi ravna crta......
_______________________________________________________________________
nema uzbuđenja, nerviranja ni pretjeranog smjeha..............
dobro, toga ima, ali razlozi su ili glupi ili nepoznati............
cujemo se uskoro , cim se pozelim svima izjadati o mukama i nemukama.........
zivjeli jos tolko!eek

20.10.2008. u 16:31 | Broj komentara 15 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@