"Moras prvo puzati, da bi znao hodati"


ovo nije normalno............u razredu vise nije nist kak bi trebalo bit.............od osmog razreda mislim da smo svi ocekivali vise..............
danas su se cure skupile i raspravljale o deckima..............
evo sta smo zakljucile:::
neki decki, nasi "najbolji prijatelji" uopce nam nisu prijatelji.......tu su kad im treba pomoc......tad smo dobre.......a ak mi necemo pomoc, najcesce je to napisat zadacu, onda se nadure.........da vas pitam: koji je od vas IJEDNOM bilo kojoj od nas napisao zadacu........i ima tu jos.........kad njima neki od nastavnika oce upisat opomenu sve se cure ko kokoši pocnu raspravljat s nastavnicima samo da im ne upisu.........a kad je , npr danas jedna cura dobila opomenu, vec mislim drugu, rasplakala se i oni su joj se smijali u facu........da.........pa jel to normalno..........kaki su to prijatelji.........aj ak ju neces tjesit onda ju bar pusti na miru.........i onda ju jedan takav vec sljedeci sat pod testom pita za rjesenja, pisali smo test..........a posto ih ima tupavih, i trebat ce im pomoc..........pa nek im dodju onda Laura,Matea,Martina..................(samo napomena da su cure super, njih ne krivim za nista)...............one nece uvijek bit tu za njih kao sto bi mi bile.........al vise necemo, nek ne racunaju na to, jer se ne pustamo kao jedna "znaju svi koja" da se iskoristavamo...........a i s njima su super tek zadnjih nekoliko mjeseci.....a s ovima 8 godina!!! (sa mnom osobno 4 god, al nea veze).........i mi smo tu za njih toliko vrijeme da bi nas oni sad zamijenili samo tak...............ali mi nismo ljuti na njih, samo da se zna........samo smo razocarani.........
ali nismo mi na gubitku!
mi smo sve super prijateljice, i dovoljne smo si.............
osim toga, bolji prijatelji su nam: Martin, Toni, Krešo(!), Karlo, Josip, i tako iz drugih razreda neki.........
ljubim sve svoje prijatelje i prijateljice.........a sad smo rijesili koji su..........
goooooo girls!!!
poz i pusa Andrei, Tihani, Anici, Dunji, Lani, Tihani, Mariji, Dariji, Ivani, i ostalim curama iz razreda da sad ne nabrajam, AL SVIM curama iz razreda, i ovim deckima sto sm ih nabrijala, koji se jos uvijek nisu tolko probahatili........... wink
:) partyfinokissthumbupthumbup

ps danas je "godisnjica" jednog dogadjaja, ruznog i lijepog.........Toše rip..........a sto se lijepog tice..........kmee........danas mi Isusa opsovao bezveze..........rolleyes

16.10.2008. u 20:46 | Broj komentara 39 | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (13)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

Opis bloga

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

hm......pa tu ce se naci neka moja misljenja i dogadjaji iz zivota mene i moje ekypice =)


Myspace code




Boomp3.com


aj svi ovo pisu pa cu i ja..........malo o meni

zapravo necu.......ak vas nest zanima pitajte, bzvz sad tu govorit sta volim jest a sta pit..............
samo cu rec par sitnica, da sviram klavir, mrzim cajke, i obozavam ekipu..........

zapravo............. koji k**** ce mi ovaj blog?????
....................super, pricam sama sa sobom..................










Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Coldplay

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Chris Martin (Coldplay)



Billy Talent rulzzz


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Billy Talent


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ben


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


handsomee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


puf :)))))


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


flight of the bumblebee


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jepe moe okice


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


predobar da bi bio stvarni lik

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@