Do you know what's worth fighting for,
When it's not worth dying for?

Does it take your breath away
When you're at the end of the road
And you lost all sense of control
And your thoughts have taken their toll
When your mind breaks the spirit of your soul
Your faith walks on broken glass
And the hangover doesn't pass
Nothing's ever built to last
You're in ruins




credits

designer: * étoile filante
xo | xo | xo
adjustment: BD dz


24.09.2012.
Out of order. Again.

Laptop mi je opet u kvaru! Sad vam se javljam sa prastarog kompjutora kojem treba 5 minuta da otvori neku stranicu... Užas. Jedva sam uhvatila priliku da natipkam post. Što ima novog kod mene? Razmjena odjeće je prošla dobro, dobila sam par slatkih majica i jedne hlače, a ostatak odjeće mislim prodati sljedeće godine jer sumnjam da je sad velika potražnja za ljetnim haljinama. Upisala sam pripreme za Cambridge diplomu, grupa je super, profesorica je odlična i jako sam zadovoljna. Trebala bih ići na ispit početkom proljeća.

Prehrana je i dalje ista. Imam 56-57 kila i super se osjećam. Žao mi je što je ljeto gotovo jer to znači da nema više svježeg povrća i voća iz bakinog vrta, ali veselim se vrganjima, kestenima i grožđu :)

Samo kratko javljanje, nadam se da ću uskoro opet biti na laptopu...
Idem vidjeti što je novog kod vas. Pusa svima!

12:16 | Komentari (1) | On/Off | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.