< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (5)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Opis bloga

naj naj
naj naj
naj naj
... ....
pjesma
IKADDDD
poslušajteeee
presupp je
joj obođavam ju
ledy gaga
just dance





uffff....svakaj....samo mi uživajte....:-)

kakv vam je moj blog??
super!!!!!
onak...ok
pa....nije nekaj
jedini komanter:ok
cool
izbrisi gaaaa
samo tak nastavi
  
pollcode.com free polls


ewo wam
neki
avatri,
nisu svi
lepi,
ali svako ima
svoj ukus....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


nadam se da vam
se sviđa moj blog...
ako ne kaj radite
na njemu???
i ako vam se ne sviđa zakaj
ovo čitate, mislim
zkj gubite svoje
vreme? ha?
lol

Linkovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

ewo tu su
vam svi
avatari
koje sam imala:
ili koji imam:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


trenutno imam
owog prwog


ewo neke
catke slikice:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



owa je
pjesma supp
poslušajte:
(moja naj)
nije broken
nego:
Evanescence -Taking Over Me




Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

linkovi:::::

-MEGGYEND
-NOINA ARKA 2
-ELLA
-ENISA
-ENISA
ELLY...VASI
-petra
-dvoracsnova
-luda mala
-SONJA
-DODA
-EMA 1997
-TENA
-DADY

...cijeli život malo traje...
...puno uzima...
...a malo daje...
...zato živi,ne misli na krizu...
...jer život je jedan i nema reprizu...


...voli me,voljet ću te...
...ljubi me,ljubit ću te...
...varaj me,ubit ću te...


...učiš za 5...
...naučiš za 4...
...znaš za 3...
...odgovaraš za 2...
...dobiješ 1...

00:00 voli te
01:01-prati te ljubav
02:02-srest ćete se
03:03-jako te voli
04:04-nikad te neće zaboraviti
05:05-ozbiljno će se zaljubit u tebe
06:06-pomirit ćete se
07:07-vara te
08:08-ljubomora
09:09-telefonski poziv
10:10-plavi dečko te želi vidjeti
11:11-jedan dečko te voli
12:12-radit će sve što ti poželiš
13:13-crni dečko te voli
14:14-želi tvoj kiss
15:15-želi te opet
16:16-dogodit će se nešto loše
17:17-poljubit će te
18:18-dugo će te voljeti
19:19-netko kog neznaš voli te
20:20-čeka te
21:21-sviđaš se onome na kog misliš
22:22-vidjet ćete se
23:23-dogodit će se ono pravo
nije da vjerujem u to,
zapravo vjerujem ako piše
nekaj kaj mi paše...loool
već sam slučajno pogledala na skoro
sve od tud...mislim na satu...

ako je ljubav droga,
ja sam najveći narkoman...

život je kao šah,
uvijek ti neki drugi
konj smetaju.

evo nekih zakon
pjesmica:














ewo wam
neke slike
od
evanescence:
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


pa sve....sve po malo....

evo malo o meni
ovak.....
ja sam ema
iz kc
imam 12 god
rođena 3.11
...
volim:
-zezanciju
-frendove
-dečke, posebno
jakooooo svojega
-lunopark
-muziku
-smijati se
-svađati s osobama
koje mrzim

ne volim:
-punooo stvari...
neda mi se sad
nabrajati

ewo da vam velim
malo pravila ovog
blogića:
-nemojte ostavljati
grde komiće...ako vam
je blog glupi
kaj delate na njemu?
-slobodno mi
pišite komiće
ako niste ni
pročitali post...
mislim tipa:
supp blog,
svrati na moj...
priznam to
-...neznam kaj još...
nevračam komiće
istim brojem..
jer mi vi morete komat
50 koma i reći
sad mi vrati nego ovak...
komaš mi i ja tebi...
možda ti mei 5
a ja tebi 15, a možda
obrnuto....
-ako mi je u postu nekaj
podcrtano ili velikim
slovima napisano...
pročitajte to
jer je često pitanje
na koje tražim odgovor...

isto sve po malo

ovo je moj msn-
ema.311@net.hr
tu me posjetite ako
me nekaj trebate...
sad mi je malo
u kvaru alu baum
ja to sredila...


VELIKI POZDRAV
CIJELOM
TKZ-U!


ewo nekis slikica:


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ewo još neke
slike od
lady gaga

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!




ponedjeljak, 22.12.2008.

dosta se sugo nisam javljala, pa me ewo

ewo ljudi javila sam se!!! dosadno mi je bilo pa sam se setila, joj da pa ja još uvjek imam blog...pa me ewo...
moja najfrendica (vasi) se zaljubila! jako jako jako...neću vam napisati u koga jerto znam samo ja, a i lako ga prepoznate tak da...baš bi bili lepi par...ewo samo da wam napišem da ide u 6 raz i to je to...nisam mogla izdržat...
e ljudi jučer sam bila na klizanju, bilo je supp, ali ja ko i obično nisam ja ak ne napravim neko sranje, pa tako i ovaj put...jedna mala curica mi je stalno išla pred noge i onda sam ju malo jako gurnula i opala je curica u retrdiranom skafanderu jako s glavom se lupila...i stari joj je bil tam...a boli me....da sam ju bar ubila!!!! lol
ewo wam jedna pre pre pre pre suppp pjesma...morti i dve ili 3...




ewo i to je to
nadam se da vam se sviđaju
meni su supppp
sad se baš dopisivam s ellom prek msn-a...
pokazuje mi neke munjosne slike...lol...da ih vidite....lol
komajte mi ljudeki moji....
i da fala na komima
vjerojatno budem još popunila post...nadopunila...kak očete....
idem sad
pozzzz
by: ema



Hot Myspace Generators




Myspace Banner Generator



Myspace Message Generators


by:ema

- 08:00 - Bring Me To Life... (40) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.