Jednom kad noć ukrade nebu,
sve što si voljela na njemu,
bit će ti žao, bit će ti žao što nisam tu
jer ruke pamte samo ljubav najbolju...
Jednom kad usne ne budu htjele
u strancu utjehu tražiti,
suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
jer nije ostalo tamo gdje je jedino voljelo...
Kad tuga jednom na vrata dođe
a samoća zaboli,
hoćeš li moći ime moje
sa usana svojih skloniti?!
Bili smo jednom najbolji,
o nama su priče pričali
i sad kad se sjetiš htjela bi vrijeme vratiti,
poslije mene su ti lađe slomile bure i vjetrovi...
bure i vjetrovi....

20.11.2006. u 18:32 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (2)
Studeni 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?



Opis bloga


ovaj blog služi za pisanje svega što se sjetite, ali nisu dopuštene uvrede i vulgarnosti...slobodno zapišite svoje misli, osjećaje i slično...



Linkovi


Romantični dečko, kolega s faxa..Matejic
uspomena - Matejeva kolegica, puna lijepih misli...
Spuky...dizajnerica zaslužna za izgled moga bloga...
Dalmatinka koja ne voli zimu :-)))))
don Branko
*kate*
*tin@*
detalj-ime govori samo za sebe
samo je jedna prava ljubav
Fatal Adomnan
Bracka



Evo nešto i o meni...


Zovem se Marija i studiram na KBF-u u Đakovu. Inače sam iz predgrađa Osijeka zvanog Josipovac ali zbog faxa živim u Đakovu...Rođena sam 9.svibnja 1987.godine u Osijeku. Imam 2 brata - mlađeg i starijeg....u slobodno vrijeme pišem pjesme, slikam, crtam i plešem...bavila sam se latino-američkim plesovima i folklorom...zbog faxa sam se odrekla mnogo stvari koje volim al vjerojatno je tako trebalo biti...vjera mi je nešto veoma važno u životu...volim raditi s djecom i pomagati im u životu da ostanu na pravome putu...također volim komunicirati s ljudima, putovanja i upoznavanje novih ljudi, gradova i kultura...pričam naravno hrvatski a uz to još i engleski, njemački, talijanski a učila sam još i francuski...najdraži predmet mi je bila matematika ali to ne znači da sam štreberica...samo volim logičke stvari...volim romantične komedije i akcijske filmove...ukratko...ne znam više što da pišem...ako vas nešto zanima slobodno me pitajte ili mi pošaljite mail na marica_os@net.hr