A vidi koje ja gluposti pisen....

četvrtak, 11.01.2007.

jaooooooooooooooooo

evo meni dosadno,ne spavan normalno vec malo duze vrime al cemo to zanemarit.nego uglavnom...spavan ja jutros i u 7 mi zazvoni mobitel,neko zove s fiksne linije,ja se javin a ono ka na drugoj strani kaze nesto tipa :"aj dodi na sustipan,dole ce bit svedski stol",ja stala ka koji vrag,poklopila i nastavila spavat,ja nisan ni sigurna jel ono tocno al ja mislin da je bilo nesto u ton stilu.i to se isto dogodilo mom pacovu al je njemu bilo :"....,kako da ovo kazen,al sta trenutno imas na sebi?"koje je to pitanje,to se obicn pita navecer,i ne sican se jel musko ili zensko,uglavnon neko zajebava nas s astronomije priko mobitela.cccccc,s kin ja iman posla.....ma uglavnon......evo jedan dobar vic koji san iskopala

Jedan bračni par odlučio se ove zime provesti tjedan dana u južnim krajevima. Iz poslovnih razloga muž je otputovao jedan dan prije svoje žene. Kada je stigao, ušao je u hotelsku sobu, izvadio svoj laptop i odmah poslao mail svojoj ženi. Međutim u E-mail adresi izostavio je jedno slovo tako daje mail stigao udovici koja je upravo pokopala svoga muža. Ta ista upravo je pregledala svoju postu, kako bi eventualno pročitala sućuti svojih prijatelja i poznanika... Kada njen sin ulazi u sobu vidi svoju majku kako onesvješćena leži na podu. Njegov pogled pada na monitor gdje stoji:
Za: moju preostalu ženu
Od: njenog prerano otputovalog muža
Predmet: stigao sam
Najdraža, upravo sam stigao. Već sam se snašao i vidim da je sve spremno za tvoj sutrašnji dolazak!
Želim ti lijep put i očekujem te.
S ljubavlju tvoj muž!

P.S. Pakleno je vruće ovdje dole!!!



aj dobro,znan da je morbidno al ja san varila na njega 2 ure.ah.....ipak se u ratu isplati bit promaseni slucaj......koji ja kurac pisen.....muskarci su svi isti....samo imaju razlicite face da ih raspoznamo........joj koje ja gluposti pisen....kad bi glupost imala noge bila bi stonoga (fala bogu ja iman dvi) ili glupost ne moze umrit jer izgleda da je preglupa da umre....jaoooooo.....a evo nesto pametno i istinito:
10 stvari koje muškarci znaju o ženama:
- 1.
- 2.
- 3.
- 4.
- 5.
- 6.
- 7.
- 8.
- 9.
- 10. Imaju sise!


al ovo uopce nisu gluposti,jer ipak je u ovoj zemlji tesko biti glup,konkurencija je prevelika narucito kad pogledan neke ljude koje znan....ma ja samo isen gluposti jer neman pametnijeg posla....mozda i iman...da vidin.....nervirat laptop,cuvat monju,zafrkavat sve oko sebe......a iman al svejedno....pisen odi gluposti da ne govorin gluposti....iako je svaka rijec iz mojih usta glupost al ja nisan stonoga.evo jos jedna pametna:

Ako te srce zaboli i stane, ako te nešto u duši stegne. Ne, to nije ljubav, to je INFARKT.

joj koji san ja morbid.izgleda da je ovi post malo duzi,jejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.....dobila ja neki dan mail od mentalne bolnice,glasia je ovako:

Obavjestavamo vas da je u bolnicu za mentalne bolesnike "Jagomir" stigao i vas karton, i zao nam je ali vas ne mozemo primiti jer ipak i mi imamo neki ugled!

ja obaran ljude s nogu (potpis mitraljez)

mitraljez mi nije napet...drazi mi je ERO ili ZAGI ili AK-47 a moze i obican UZI...ma......ja samo pizdin....ma pustite me,ipak se moja maternica trenutno ljusti.....aj ljudi idem lec i ne zaboravite:
kad serete drzite se za kvaku jer voda nosi govna!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.