A vidi koje ja gluposti pisen....

četvrtak, 04.01.2007.

evo malo muzike

evo malo muzike da opise par mojih stanja,pocnimo s mojin nedavnim stanjem kad san doslovno zivila u lazi pa pocnimo s posmom od jednog predobrog benda koji se na zalost raspa i njihova pjevacica je hrvatica,pisma od guano apesa living in a lie

pa nakon toga jedna pisma od istog benda koja opisuje moj oporavak al jedan stih ima glavnu ulogu a glasi ovako:
"You did what you did to me, now it's history I see" (pisma je preradena i ja mrzin kad ljudi to rade al ovo je jedna od boljih preradevina)

i sad nesto reda radi sta se meni ucinilo dojmljivo jer me posjeca na mog gej frenda iz osnovne i bas likovi izgledaju slicno samo sta moj gej frend ima manji nos i prave misice
SEX BOMB



a i by the way,tainted love ako si tolika faca aj ostavi svoje pravo ime ili link bloga da znan cije su kritike iako nagadan ko je al svejedno potvrdi mi teoriju za siru javnost.a ako si tolika kukavica da to ne napravis onda se vec postavlja pitanje ko se stvarno odi triba mjenjat

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.