A vidi koje ja gluposti pisen....

četvrtak, 14.12.2006.

ljudi moji pa to se samo meni moze dogodit.....

sigurno se pitate sta to,a ispricat cu van:
bila ja jucer u skoli,i ostavin laptop da radi da se iskali sam na sebi da se ne kali na meni,i ostavila san narano grijanje upaljeno.i sad nista.vracan se iz skole kad ono u sobi -10°C.laptop ugasen.pitan brata i mater jel mi iko gasia laptop oni kazu da nisu.i ja nista.stavin ruku na laptop a jadnicak se smrznia.i pokusavan ga upalit,nije mi tia uc u safe mode sve dok mu se temperatura procesora nije digla na 30°,jadan....i pali su mi windowsi zahvaljujući hladnoci....pa vidi pa ja san napisala slovo s kvacicon...cccc.....joj.....ah ako se pitate kako san ja san jos uvik hiperaktivno djetinjasto djubre i zasto se niko ne pomiri s tin.....nije ni cudo zasto me uvik nesto boli...tijelo ne zna sta ce s energijom pa me boli.....sutra mi je babi vjencanje i ne iden u skolu....ko ce me minjat?!?!?!JA OCU U SKOLU!!!!!!!!!oke...ovo je prvi put da to kazen.....ah....i nista tako...iden ja sad u skolu i davit sve okolo...ipak moran trosit energiju....i jos mi se nije odkocia vrat od neman pojma cega...samo iz cistog mira svi zivci na desnoj strani (rame,vrat,prsni kos) samo blokali....ah.....guzva na tunelu sv. rok......aj iden sad...uzivajte bez mene..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.