Booook!!!!!!!!!!


Evo mene napokon. Sorryte kaj se nisam javljala nisam imala vremena, al eto sad imam.
Evo došla sam iz vana. ...bila sam vani s Igorom, i sad smo skupa. Pito me za hodanje jeeej. Još se nisam navikla na neke stvari, npr da je nekom fakat stalo do mene. inače svi moji dečki od prije su bili kata faking strofa tak da ono...Dečko je fakat ok i baš je sweet, mogu reć da liči na Will Smitha, sam da je crnac bio bi isti :) jedva čekam sutra maybe se opet vidimo. da bar, sam moram zmuljat mamu da imam trening i sve je ok. aj idem ja sad, neš me glava jako boli.

Image Hosted by ImageShack.us
30.04.2007. u 17:56 | K | 0 | P | # | ^
Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga

...uzalud je da ne misliš na mene,uzalud je tečem ti kroz vene, uzalud je sad ljubiš umjesto mene,uzalud jer tečem ti kroz vene...



www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



design by Spuky