tamna strana svjetla....

15.01.2006., nedjelja

ti letiš, ja letim, mi letimo.....jea

Evo dugo nisam ništa pisala pa bi vidiš sad mogla. Svašta se događa, sve tako brzo prolazi...ma neda mi se to ni komentirat. toliko jebeno potresnih stvari čovjek sazna u tjedan dana da ti se mozak može raspast. jedino kaj me sad tješi su glazba (turbonegro to the fullest!) i frendovi! starce ne podnosim....znate ono kad vam stalno pada na pamet da pobjegnete od kuće...bilogdje samo dalje od njih? al dobro...lijepo ja iskorištavam kaj mi kupuju sve kaj hoću! e sjećam se kad me prala ona faza da želim bit skejterica (to je trajalo oko 6mjeseci) i kad su mi morali kupit skejt (daska i to)....e bila sam fascinirana svojm prejebenom darkstar daskom....ono...dok za 2mjeseca nije bila u tolikom kršu da sam tražila novu! koliko sam para samo potrošila u warehouseu....e mogla sam već stan imat!:) ma neda mi se više pisat...ispada da ovo pišem samo za sebe...jer niko ne komentira niš mater vam glupu hahha=) ajde simple pozdrav
- 14:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us
°love me like u mean it...


Image Hosted by ImageShack.us
°ljubav na prvi pogled....i dont think so


Image hosted by TinyPic.com
°maja i ja(još dok sam imala crnu kosu)