evo malo emo slika i pjesmica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mnogi momci danas bez srca
su i duse sa njima ljubav morske
su suse mnogi kaze al do sutra sve
ti slazu briga ih nije ako se sta u tvome
srcu krije nezanima ih ako ce kasnije oko
suze da lije njima je vazno da ljube vise od
dvije

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ti koji imaš najljepše oči. Neka vjetar ti nosi sve moje riječi. Neka mjesec te ljubi umjesto mene. Ti sanjaj o toploj zvjezdanoj noći, a ja ću sanjati tvoje oči.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kada ti vidim u očima sjaj, kada se nasmiješ oko sebe osjetim raj, a kada ugledam lice kao što je tvoje shvatim da anđeli ipak postoje!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Večeras misli na mene, ovo nebo ima čudnu moć. Možda se stvorim kraj tebe i poljubim za laku noć.

Image Hosted by ImageShack.us


Pišem ovu slatku poruku, u ovom slatkom trenutku. U slatkom satu, mojem slatkom zlatu. Imam slatku tremu jer se javljam najslađem stvorenju!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Želim da me jednom zagrliš, moje usne da poljubiš, moja osjećanja da probudiš, želim da kraj mene dišeš, a ne samo poruke da mi pišeš.

Image Hosted by ImageShack.us



Spavaj kao da ne postoji sutra, kao da nema jutra, spavaj i snivaj slatke snove i sanjaj me noći ove! Laku noć


Image Hosted by ImageShack.us



Ostavljam te zauvijek -to ti malo lažem. Voljet ću te zauvijek-sad istinu kažem. Budi sa mnom-nemoj da se šališ. Priznat ću ti nešto-sad mi puno fališ.

Image Hosted by ImageShack.us


Bog je svim anđelima dao krila osim tebi, jer nije želio da najljepši odleti!

Image Hosted by ImageShack.us

evo malo emo boyeva

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis bloga

evo ja sam otvorila blog da vidite kakav je moj emo svijet...iako nije tako mracan kao od nekih emo ljudi...eto to je sve o opisu bloga

Linkovi(nekoliko blogova koje sam posjetila)

eMoCuReTaK
EmOrAvE
EmO GirLs16
EmO GirL RuLeZ

subota, 09.02.2008.

evo ljudi ja pisem novi post

evo ja oept dosla...danas sam bila na vecinom rodosu i bilo je svega i svaceg...uff....ma bolje da neznate...ali ugl...htjela sam vam reci da ima ejdan odlicna stranica na kojoj sam ja tam vec registrirala se prije skoro godinu dana...tamo su svi emo cure i decki an toj stranici...bas je super...i eto ako hocete se registrirati i mozda vi pronadjete neku emo osobu... i recite i ostalima jer ima malo nas(hr) ljudi registrirano...pa et mozete prosiriti ljudima o toj stranici da se registriraju...evo kliknite na ovu sliku vf ispod i doci cete an tu stranicu i registrirajte se...



ode ja sad...pozzz svima...



* komentiraj (5) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.