Life is a bitch...and God is a woman!!!

subota, 11.03.2006.

Heart break....

Ljudi dal vam se ikad desilo da ste se vezali za nekog a onda, iz čistog mira prekid?
Meni se prije dva dana i najradije bi se ubil, ali kak mi prijatelji govore nije vrijedna toga.....
Počelo je sastankom na icq-u uz objašnjenje da je hitno....poruka je glasila:"Dojdi na net."
Dobre volje i ne okljevajući ja se sjurim na komp upalim icq i čekam....
Dođe tada ona...razgovor ko razgovor, no odjednom napiše ona:"Trebamo razgovarati, ali u 4 oka!"
(za muške; dal i vi mrzite taj vjećiti kliše?).
Nakon pet minuta meni sjedne u glavu kaj je, ali mi nije bilo ni na kraj pameti zakaj je?
Nađemo se tak u četvrtak njoj poslje škole, a meni prije engleskog u Lavri(dobar kafić)!
Pogledamo se u oći i ona poćne s prokletim, a opet vjećitim izlikama ljepšeg spola koje im nekak ne ponestaju.
Ja šutim i glumim mačo..nije bed velim malo se pospominamo i zakljućimo da budemo ostali dobri prijatelji(kliše na drugu).
Malo še šeće društvo još po gradu i u nerazgovjetnom englesko-njemačkom žargonu pokušavam sakriti bol...uspjevam!
Dolazim doma poslje engleskog, složim si krevet, legnem se u njega i buljim u strop, pa da citram malo hladno pivo:"sve se bijeli, ko u bolnici..."!
Izbezumljen pokušavam otkriti zašto, kako, čemu, ali odgovora nema...probao0 sam ga potražit u srcu, ali ni njega nije bilo...zašto?
Jer mi je rasuto ležalo po podu i još kucajući njezono ime polako je odumiralo....

Sada u prsima nema nićega...praznina, skoro da i vidim kroz nju...ali jedno znam...
MARTINA VOLIO SAM TE VIŠE OD BOGA.....

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>