Slichice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesme...

Rocket Summer - So...

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...kOMeNtArI .... oCeS/nEcEs....

Opis bloga

MoJ nOvI žIvOt JeR jE oNaJ pRvI uNiŠtEn 28.4.2008.


Ok...
Ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se Antonija...
Imam 14 godina i živim blizu Krapine...
Nitko me ne razumije i svi se smiju mojim mislima kada nešto kažem što ja mislim...
Imala sam jednu dobru prijateljicu koja se počela jako glupo ponašati i počela me živcirati...
Obožavam dečke duže, plave, kovrčave kose... Na njih se jednostavno zapalim...
Volim puno toga... Pitajte me ako me nešto trebate.. Kissy

Moj banner:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj banner drugog bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





More Cool Stuff At POQbum.com



Linkichy...

samo za najhrabrije...

EmAcHiCa

My pain and my emo world...

...%crazy emo girl%...

Kikica...

I love my CONVERSE

nin-

ja_tHe_LosT_sOuld_

trendygirl_6

O mojem razredu... Još je u doradi...

petak, 22.08.2008.

Ej.. Eto mene the lost sould...

Užasno me peče savjest... Kad sam bila na moru, stalno sam zezala jednog dečka da ga volim i ofirala ga. A onda, zadnji dan, bila sam kod prijateljice. Ona i njen brat su dobri prijatelji tom dečku. Bili smo tamo i taj dečko, Jakov, i njegov brat su jeli pizzu. K njima je došao P...... brat L....... i nešto su pričali. Onda sam se ja prišuljala iza Jakova, a L....... je odmah počeo ispitivati Jakova nešto o meni, da da li me on voli i tako. Jakov je rekao da da, a meni su samo suze počele ići na oči. U tom sam se trenutku počela osječati kao obično usrano sranje koje se ponaša onako kako ja baš ne želim da se netko ponaša prema meni... Odmah sam se okrenula i otišla u njihovo dorište i tamo sam sjela na jedan zidić, više na nekakvu zidnu okradicu, i počela plakati. P..... je odmah vidjela kako trčim u mrak i krenula je zamnom.. Nekoliko trenutaka nije me mogla ponać, a kad me našla, sjedila sam na toj ogradici očiju punih suza. Meni je bilo jako teško jer ću povrijediti jednu od najboljih i najdražih osoba na Svijetu. Ali ja njega jednostavno nisam voljela. Cijelo sam vrijeme mislila da se oni šale. Ali oni se nisu šalili! On je mene stvarno volio. Bilo mi je jaako teško. S P...... nisam htjela razgovarati jer bi bilo glupo da joj kažem da plačem jer iskorištavam najdražu osobu... Pa to bi bilo tako jadno... Jao... Plačem.. Dok ovo pišem, suze mi idu na oči.. Zašto je tako lako pogriješiti?!?! Zašto je tako lako nekoga iskorištavati i povrijediti ga?!?! Ne znam... HELP ME!!!!

Lost in the world...



~ …€m0… (16) ~ …g!rl A> ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.