Slichice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesme...

Rocket Summer - So...

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...kOMeNtArI .... oCeS/nEcEs....

Opis bloga

MoJ nOvI žIvOt JeR jE oNaJ pRvI uNiŠtEn 28.4.2008.


Ok...
Ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se Antonija...
Imam 14 godina i živim blizu Krapine...
Nitko me ne razumije i svi se smiju mojim mislima kada nešto kažem što ja mislim...
Imala sam jednu dobru prijateljicu koja se počela jako glupo ponašati i počela me živcirati...
Obožavam dečke duže, plave, kovrčave kose... Na njih se jednostavno zapalim...
Volim puno toga... Pitajte me ako me nešto trebate.. Kissy

Moj banner:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj banner drugog bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





More Cool Stuff At POQbum.com



Linkichy...

samo za najhrabrije...

EmAcHiCa

My pain and my emo world...

...%crazy emo girl%...

Kikica...

I love my CONVERSE

nin-

ja_tHe_LosT_sOuld_

trendygirl_6

O mojem razredu... Još je u doradi...

utorak, 19.08.2008.

Hello!

Eto mene................ Dugo nisam bila na blogu.......... Bila sam na moru od četvrtka do jučer.......... Ne znam kaj da radim...... Dosadno mi je...... Zadnjih sam dana baš nekak u bedu..... Jučer sam vidla mog bivšeg dečka oko 15 do osam........ Još ne shvačam zašto me ostavio?? A samo mi je dan prije nego što smo prekinuli pisao kako me voli i da sam mu najdraža osoba na svijetu, a drugi dan me ostavio............ Srce mi se rasparalo i plakala sam punih 7 sati... Ali eto........... Do sad sam mislila da sam ga preboljela......... Pa mislim........ Prošlo je već 4 mjeseca od kako smo prekinuli............. Ali kad sam ga jučer vidjela kako je bio u parku i motao se oko one krave H.......e, željela sam joj isčupati svu kosu, iskopat joj oči i zabit ih joj u guzicu.......... Uf... Tako me živcira............... Mrzim je!!!!!!!!!!! crycrycrycrycrycry Gadi mi se.............. Fuj........... Ali dobro............ Neka on samo vidi kaj je ostavio........... On kaže da sam ja glupa........ Pa nek pogleda sebe pa nek shvati što je pustio da pati za njim................

No.............Ok............. Idem ja sad........... Pusek.........

Lost in the world...



~ …€m0… (2) ~ …g!rl A> ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.