Slichice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesme...

Rocket Summer - So...

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...kOMeNtArI .... oCeS/nEcEs....

Opis bloga

MoJ nOvI žIvOt JeR jE oNaJ pRvI uNiŠtEn 28.4.2008.


Ok...
Ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se Antonija...
Imam 14 godina i živim blizu Krapine...
Nitko me ne razumije i svi se smiju mojim mislima kada nešto kažem što ja mislim...
Imala sam jednu dobru prijateljicu koja se počela jako glupo ponašati i počela me živcirati...
Obožavam dečke duže, plave, kovrčave kose... Na njih se jednostavno zapalim...
Volim puno toga... Pitajte me ako me nešto trebate.. Kissy

Moj banner:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj banner drugog bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





More Cool Stuff At POQbum.com



Linkichy...

samo za najhrabrije...

EmAcHiCa

My pain and my emo world...

...%crazy emo girl%...

Kikica...

I love my CONVERSE

nin-

ja_tHe_LosT_sOuld_

trendygirl_6

O mojem razredu... Još je u doradi...

nedjelja, 22.06.2008.

Hey!!!!!! Eto mene s maturalca!!!

Hej! Danas sam se oko pola osam vratila s maturalca! Bilo nam je F-E-N-O-M-E-N-A-L-N-O!!! Tako smo se super zabavili!!! Ali ipak mi je najbolje bilo na Kornatima! Tamo smo Cvilinderka, Đurđanka, Štefica i ja upoznale Tak super dečke.. Nekoliko njih se "zacopalo" u jednog te istog dečka, jedino ja imam "svoju lovinu". =)... (Matko... Šalim se... Ti si mi super! Čujemo se? Čuvaj mi lančić!) Spavali smo u Biogradu, išli smo u Nin, na Kornate, na Krku, u Šibenik i u Zadar... Ajoj... =( Cvilinderka i ja smo se malo pjakile kad su cerekMatkocerek, Bero, Tomislav i Antonio otišli... Naravno.. Tonka je pjakila za Berom jer su se baš lijepo našli, pričali i razmijenili brojeve mobitela... Sad se dopisuju... (Dobro.. Ne znam dal' se dopisuju u ovom trenutku, ali su se dopisivali...) I ja sam se dopisivala s Matkom... Tamo sam si kupila kapu sa logom Playboya i lančić (kojeg sam dala Matkiću) i napravila sam si tetovažu na nozi opet logo Playboya... Meni je bilo super... Kad sam Matka pitala dal' čuva lančić, on mi je samo kratko odgovorio: "Čuvam ga više od sebe." Kad su oni bili sišli s broda koji nas je vozio na Kornate, pozvala sam Matka i on je došao do broda. Onda sam ispružila ruku, a on me pogledao. Onda sam onako ispustila lančić samo da ga primim za gornji dio i rekla mu neka uzme lančić. On me samo pogledao i uzeo ga. Već su bili malo dalje od broda, a ja sam se popela na brodu na trup i tamo nepokretno stajala. On mi je mahnuo. Mahnula sam i ja njemu... Onda smo tako malo mahali i kad ih više nismo vidjeli, ja sam se okrenula prema Štefici i naslonila se na nju.. Cijelo sam vrijeme šutjela... Svi su i mene i Tonku tješili... K meni je čak došla Mitrovićka i šapnula mi u uho: "Jel' imaš njegov broj? Pa jel ima na računu? Pa jeste li razgovarali? Pa što onda čekaš? Čut ćete se vi već." Meni to nije bilo dovoljno... I danas kad smo išli doma... Ista priča, isti ljudi... Kad smo došli u Zadar, ja sam se sjetila da su oni bili dan prije tamo i ... Onda je odjednom počela Tonka pjakiti ... Sve su se cure skupile oko nas, a za Tonku se nije znalo da se pjaki jer je imala velike sunčane naočale i bile su jako tamne... Ali me zako Županićka tak živcirala!!! Kak je glupa, debela i ružna kravetina... Prošlu je noć Sve neke smrdilo po cigaretama jer su Cesarec i Koma pušili, a oni su ispod našeg balkona pa su nam zasmrdili ručnike i kad smo ih mi unijeli u sobu, oni su pustili miris... Ona je meni neke počela srat da sam JA pušila. Kad smo išli spavat, ona je bila rekla:"Budite tiho i pokušajte ne pušiti tu u sobi!" Pa mislim koja glupača. Ja sam već k njoj da ću joj opaliti jednu flisku za uho, ali sam odustala jer je previše jadna i bahata da bi ju tukli. Odmah bi me tužila Franki... Koja je ona kurva! (Županićka...) Malo se puno počela bahatit odkad se počela družiti s Marinom, Andrejom, Anom i Maranićkom... Pa tako je glupa... Ma sve su glupe... Ali nisam dala da mi ta mala kurvica pokvari maturalac do kraja... {Već mi je bio pokvaren nečime.. hehe=) } O.K. Sad idem polako.. Moram ić gledat film neki... Ajde pusica svima vama i oču komentara prek 50.. Hvala vam ljudići moji! Pusa!

Lost in the world...



~ …€m0… (32) ~ …g!rl A> ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.