Slichice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesme...

Rocket Summer - So...

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...kOMeNtArI .... oCeS/nEcEs....

Opis bloga

MoJ nOvI žIvOt JeR jE oNaJ pRvI uNiŠtEn 28.4.2008.


Ok...
Ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se Antonija...
Imam 14 godina i živim blizu Krapine...
Nitko me ne razumije i svi se smiju mojim mislima kada nešto kažem što ja mislim...
Imala sam jednu dobru prijateljicu koja se počela jako glupo ponašati i počela me živcirati...
Obožavam dečke duže, plave, kovrčave kose... Na njih se jednostavno zapalim...
Volim puno toga... Pitajte me ako me nešto trebate.. Kissy

Moj banner:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj banner drugog bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





More Cool Stuff At POQbum.com



Linkichy...

samo za najhrabrije...

EmAcHiCa

My pain and my emo world...

...%crazy emo girl%...

Kikica...

I love my CONVERSE

nin-

ja_tHe_LosT_sOuld_

trendygirl_6

O mojem razredu... Još je u doradi...

subota, 31.05.2008.

Ah.. I ti moji problemi u obitelji...

Imam velike probleme... Roditelji me nikamo ne puštaju... Danas smo se posvađali... Morala sam usisati i oprati podove u cijeloj kući... Ja nisam htijela sve napraviti sama jer je nešto morala napraviti i sestra... Ja sam rekla da ću ja oprati podove, a ona neka usisa... Ali ne... Ona nije htijela... Ona mora u Zagreb, ona je tamo carica... Pa da nebi, mala kravo! Imaš i ti neke napraviti... Zašto bih sve morala sama napraviti? Nisam ja magarac da sve sama radim... Na kraju mi je onaj idiot kojeg zovem tatom rekel da sve moram sama... Uzela sam usisavač i krenula usisavat, ali kao i uvijek, krenula sam od kupaone, a tamo je bio tata. Ja sam prošla pored njega, a ovaj me iz čistog mira ošamario... Ja sam mu rekla da koji mu je... On je rekel da kud idem u kupaonu da vidi da je on i da se sprema na posao (radil je frizuru da ne mislite da se tuširal ili neke takvoga). Ja sam mu odbrusila da mi je mama rekla da počnem od kupaone... Odgurnula sam usisavač, a on je prešao preko malene stepenice između kupaonice i kuhinje... Tata se odjednom okrenuo i krenmuo prema meni te me počupao za kosu i drugom rukom me primio za ruku ispod lakta... Počeo mi je nešto srati... Nisam niti čula od boli što mi je govorio... Nakon dvi minute ja sam nastavila raditi... KAd sam završila s poslom, napokon sam se odlučila s Đukom otići na sladoled... Kad sam došla do mame da mi da za sladoled Đuki i meni, dala mi je pišljivih 10 kuna i rekla da se vratim za pola sata... Ja sam rekla da, ako ću se sad vratiti za pola sata, da ću onda ići posije podne, tj. oko 17 sati van.. Ona je rekla da neću moći... Ja sam te riječi počela mumljati u bradu, i zatvorila vrata, a zbog propuha, vrata su zalupila... Tad je mama izašla iz salona i poslala me u kuću i sad ne smijem ići van... A samo zbog tog jebenog propuha... Čudim se kako sam jedino ja ispala normalna... I još ne smijem cijeli drugi tjedan ići van...
Krepilčine...

Lost in the world...



~ …€m0… (19) ~ …g!rl A> ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.