Slichice...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Pjesme...

Rocket Summer - So...

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...kOMeNtArI .... oCeS/nEcEs....

Opis bloga

MoJ nOvI žIvOt JeR jE oNaJ pRvI uNiŠtEn 28.4.2008.


Ok...
Ovo sam ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Zovem se Antonija...
Imam 14 godina i živim blizu Krapine...
Nitko me ne razumije i svi se smiju mojim mislima kada nešto kažem što ja mislim...
Imala sam jednu dobru prijateljicu koja se počela jako glupo ponašati i počela me živcirati...
Obožavam dečke duže, plave, kovrčave kose... Na njih se jednostavno zapalim...
Volim puno toga... Pitajte me ako me nešto trebate.. Kissy

Moj banner:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Moj banner drugog bloga:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!





More Cool Stuff At POQbum.com



Linkichy...

samo za najhrabrije...

EmAcHiCa

My pain and my emo world...

...%crazy emo girl%...

Kikica...

I love my CONVERSE

nin-

ja_tHe_LosT_sOuld_

trendygirl_6

O mojem razredu... Još je u doradi...

srijeda, 21.05.2008.

I'm lost in the world...

Zašto baš ja??? Zašto baš ja moram biti tako glupa da se zaljubim u najveće idiote??? Najradije bih si do kraja odrezala žile... Već sam to napravila na pola... Upravo... Malo peče, ali me ne smeta... Zategnula sam vezicom za cipele... Njih sam zavezala oko ruku... Zašto meni uvijek srce mora biti strgano???? Zažto ja nikada ne nađem pravu ljubav???? Zašto nikada ne mogu naći onakvog kakvog zaslužujem???? Koliko će još dugo proći dok neću naći onog koji će me zbilja voljeti??? Ja sam jadna!!!!!!! Nikada neću pronaći onog kojeg zaslužujem!!! Zauvijek ću ostati sama i jadna... Ubit ću se...

_...|..____________________, ,
....../ `---___________----_____|] = = = (`Y`)
...../_==o;;;;;;;;_______.:/ `v` (`Y`)
.....), ---.(_(__) / `v`
....// (..) ), ----"
...//___//
..//___//


Život bih dala za njega, ali me on ne voli!!! Znam da ne mogu nikoga nagovoriti da se zaljubi u mene, ali ja žeeelim da se on zaljubi u mene i da budemo sretam par!!!!! Život mi nema smisla bez njega..... crycrycrycrycry On mi je bio jedini i najbolji... S njime sam željela provesti život... S njime sam željela proći sve prepreke u životu... Željela sam mu dati sve na svijetu, ali on me ne voli!!!!!!!!!!!! crycrycry.cry:crycrycry Ostavlja me smao zbog jedne cure, a ona voli njegovog naj frenda... Sada mi se on u svojim mislima, nesvjesno želi vratiti... Sigurna sam jer sam vidjela kako me gleda... Ja ga volim!!! On nije normalan! Ne zna što je izgubio! Dobro.. Nisam popularna, a ni bezobrazno bogata... Ali sam zato dobre duše i prava romanticharka...Pomalo sam zvrckava vražica, ali sam inaće super i ja mislim da sam ja zabavna i super cura... Nije da ja volim samu sebe, već je to mišljenje o meni... Kad bih mogla vratiti vrijeme unazad i kad bih mogla birati koliko bih se vratila u prošlost, otišla bih u 9 mjesec 2007. godine... Tada smo prohodali... Rekla bih mu da ne želim biti s njim jer će poslije misliti kako sam djetinjasta i da želi biti samnom samo da bih mu dala... Ali ja nisam tako glupa... Pa idem još u osnovnu... Ali bilo mi je lijepo s njim... Voljela bih to ponoviti, ali da nismo zajedno... Mislim... Mi uopće nismo službeno bili zajedno... On je meni samo reklao da me voli, a nije me niti pitao želim li biti s njim... A nisam ni ja njega...
Ah... Sad sam gledala punu kuću... I ja bih se ljutila na nekoga poput "Stevea" jer je zaboravio bivše prijateljstvo...
Ok...
Ajde cao...
EMOkiss vam šalje vaša

Lost in the world...



~ …€m0… (18) ~ …g!rl A> ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.